قدردانی امام جمعه موقت یزد از مردم

یزد(پانا) - خطیب نماز جمعه یزد با اشاره به حضور حماسی مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر از مردم هوشمند، بصیر و انقلابی ایران قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۷۲۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی امام جمعه موقت یزد از مردم

امام جمعه موقت یزد با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: متاسفانه برخی از اعتراض به حق مردم سوء استفاده کردند و با همراهی دشمنان نظام جمهوری اسلامی دست به اغتشاش و شرارت زدند.

حجت الاسلام آیت اللهی با تأکید بر اینکه اعتراض با تعرض به مقدسات همخوانی ندارد، افزود: به لطف الهی و با تدبیر رهبر معظم انقلاب، مردم به میدان آمدند و با حضور حماسی خود مشت محکمی به دهان آشوبگران زدند.

خطیب نماز جمعه یزد از مردم هوشمند، بصیر و انقلابی ایران به دلیل حضور حماسی مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر قدردانی کرد.

وی همچنین از قوه قضاییه خواست با آشوبگران و کسانی که بستر آشوب‌ها را فراهم کردند قاطعانه برخورد شود و به اشد مجازات برساند.

حجت الاسلام آیت اللهی خطاب به مسئولان و دولتمردان نظام جمهوری اسلامی گفت: اکنون نوبت شماست که به مردم خدمت کنید. بیانیه و تشکر از مردم فایده‌ای ندارد و تشکر باید عملی باشد نه زبانی.

خطیب نماز جمعه یزد تصریح کرد: مردم گله دارند و از بسیاری از مسائل رنج می‌برند و نسبت به مفاسد اقتصادی، گرانی‌ها و دروغ گفتن‌ها بی زارند و اعتراض دارند.

وی افزود: البته می‌دانیم مقداری از این مشکلات به خاطر تحریم‌های ظالمانه دشمنان ماست، اما مقدار زیادی از مشکلات اقتصادی مربوط به مسائل داخلی و بی تدبیری و بی مدیریتی بعضی از مسئولین است و این حرف اکثریت مردم محسوب می‌شود.

حجت الاسلام آیت اللهی با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر باعث شد تا حرف و اعتراض مردم باقی بماند، گفت: باید بزرگان مملکت طوری برنامه ریزی کنند که مردم بتوانند پیشنهادات و انتقادات را به گونه‌ای به گوش مسئولین برسانند که زمینه آشوب فراهم نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار