امام جمعه موقت یزد:تولد حضرت محمد(ص) رمز توحید و پایان آتش پرستی در جامعه بود.

یزد(پانا)- آیت الله مدرسی با تبریک میلاد حضرت ختمی مرتبت حضرت محمدمصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود:از ابتدای خلقت وجود مبارک رسول اکرم برکت بود و همه عالم به خاطر حضرت خلق شده است.

کد مطلب: ۹۶۸۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

آیت الله مدرسی در خطبه های نماز جمعه یزد با ابراز رضایت از سرعت گرفتن برخورد با مفسدان اقتصادی در قوه قضاییه، نسبت به دوقطبی سازی در جامعه هشدار داد.

امام جمعه موقت یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه با ابراز خرسندی از اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی سرعت گرفته افزود: امیدواریم کسانیکه متصدی این امر هستند مسیر حق را در زدودن مفاسد، اختلاس ها و رشوه ها با صلابت و قدرت و با رعایت موازین قانونی و شرعی بپیمایند.

آیت الله مدرسی با بیان آیاتی از قرآن کریم گفت: اگر با کفار و دشمنان خود پیمانی بستید و آنها به عهد خود عمل نکردند شما هم مقابله به مثل کنید و عمل نکنید.

خطیب نماز جمعه یزد افزود: مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود و این در حالی است که ما تاکنون چند بار گزیده شده ایم و امیدورایم خداوند متعال همه ما را بیدار کند و ملت و دولت به وظایف خودشان عمل کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: بعضی ها در صدد هستند تا التهابات کاذبی در جامعه ایجاد کنند و جامعه را دو قطبی کنند.

امام جمعه موقت یزد در توضیح این بخش از مطالب خود افزود: یکی از شگردهای سیاستمداران حرفه ای دنیا برای رسیدن به مقاصد سیاسی و اجتماعی خود دوقطبی کردن جامعه و قراردادن مردم در برابر یکدیگر است تا به اصطلاح بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی گفت:فقط کسانی می توانند مشکلات جامعه را جل کنند که عالم،شجاع، امین، مدبر و متدین باشند.

آیت الله مدرسی افزود: شورای نگهبان کف صلاحیت ها را تائید می کند و مردم با هوشیاری باید افرادی را انتخاب کنند که سقف صلاحیت را داشته باشند و بتواند مشکلات جامعه را حل کند.

وی تصریح کرد:شورای نگهبان به لطف الهی با صلابت قانون را اجرا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار