مدیر کل ثبت احوال استان یزد:

پاسخگویی ادارات ثبت احوال استان به بیش از 7000 تماس تلفنی برای اعلام شماره ملی در انتخابات

خبرگزاری پانا: مدیر کل ثبت احوال استان یزد با تشریح اقدامات این اداره کل در جریان انتخابات اخیرگفت: به بیش از 7هزار تلفن در سراسر استان برای ارائه شماره ملی به شرکت کنندگان در انتخابات پاسخگوئی شد .

کد مطلب: ۹۷۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سید محمد طباطبائی افزود: با تشکیل ستاد انتخابات در ثبت احوال استان ، هماهنگی‌ها و تصمیمات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات به منظور تحقق حماسه سیاسی در این ستاد صورت گرفت.

وی با تشریح اقدامات این ستاد گفت: تمامی ادارات ثبت احوال استان در روز برگزاری انتخابات تا پایان زمان رای گیری به منظور تحویل شناسنامه‌ها و کارتهای ملی موجود در ادارات ، صدور تاییدیه شماره ملی و یا ابلاغ تلفنی شماره ملی به متقاضیان دایر بود.

طباطبائی با اشاره به اینکه ادارات ثبت احوال به صورت تلفنی به درخواست هموطنان برای اطلاع از شماره ملی خود پاسخ گفتند، افزود: در این مدت بیش از 7 هزار تلفن در سراسر استان با ادارات ثبت احوال برقرار شد که 5700 تماس مربوط به شهرستان یزد بود .

مدیر کل ثبت احوال استان با اشاره به بخشنامه سازمان ثبت احوال کشور مبنی بر صدور خارج از نوبت شناسنامه المثنی برای واجدین شرایط شرکت در انتخابات تصریح کرد : با این بخشنامه برای 365 نفرکه درخواست خود را تا تاریخ 18/3/92 به ادارات ثبت احوال استان تحویل دادند شناسنامه المثنی صادر و تحویل شد .

سید محمد طباطبائی صدور 38 کارت هوشمند ملی برای فرمانداران و بخشداران و پاسخگوئی به استعلام هویتی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا را از دیگر اقدامات این اداره کل در برگزاری انتخابات اخیر اعلام کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار