آسفالت ۳۶۲ کیلومتر از راه‌های روستایی و محور‌های اصلی آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - مدیر کل راه و شهر سازی آذربایجان غربی از آسفالت و بهسازی ۳۶۲ کیلومتر از راه‌های روستایی و محور‌های اصلی استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آسفالت ۳۶۲ کیلومتر از راه‌های روستایی و محور‌های اصلی  آذربایجان غربی

محسن حمزه لو در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه‌های ارتباطی این شهرستان با اعلام این خبر گفت:مقدمات بهسازی و آسفالت ریزی این میزان راه‌های اصلی و فرعی فراهم شده و در مرحله پیمان سپاری به پیمانکاران جهت اجرایی شدن عملیات بهسازی و آسفالت ریزی است.


محسن حمزه لو با بیان اینکه برای بهسازی و آسفالت هر کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی میانگین ۸ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است افزود. برای اجرای این طرح‌ها اعتباری افزون بر ۳۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات منابع ملی و استانی اختصاص یافته است.


نماینده مردم شهرستان‌های ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اعلام اینکه امسال ۸۰ کیلومتر از راه‌های روستایی و محور‌های اصلی شهرستان‌های ماکو، چالدران، شوط و پلدشت بهسازی و آسفالت ریزی خواهد شد افزود برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان منطقه ازاد ماکو، تملک داریی‌های استان هزینه می‌شود.

فرماندار شهرستان شوط نیز دراین جلسه از بهسازی و اسفالت بیش از ۱۲۰ هزار مترمربع معابر داخل روستا هاخبر داد و افزود تا پایان سال معابر عمومی ۵ روستای این شهرستان از محل سهمیه قیر رایگان و مشارکت دهیاران و بنیاد مسکن بهسازی و اسفالت می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار