در گفت‌وگو با پانا

سپهر حیدری: کالدرون نظم پرسپولیس را به هم ریخته است؛ انصاری‌فرد باید تصمیم جدی درباره او بگیرد

کالدرون هنوز نمی‌داند به چه تیم بزرگی آمده است

تهران (پانا) – کاپیتان سابق پرسپولیس با انتقاد از وضعیت این تیم، معتقد است سرمربی آرژانتینی هنوز به شناخت از پرسپولیس نرسیده و به همین علت نظم این تیم را به هم ریخته است.

کد مطلب: ۹۷۰۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
سپهر حیدری: کالدرون نظم پرسپولیس را به هم ریخته است؛ انصاری‌فرد باید تصمیم جدی درباره او بگیرد

سپهر حیدری در گفت‌وگو با پانا درباره شکست پرسپولیس برابر تیم نفت مسجدسلیمان گفت: « تیم نفت مسجدسلیمان واقعاً حساب شده بازی کرد و پرسپولیس هم مثل همیشه ایراد داشت. شاید اگر در این بازی سوشا مکانی دروازه بان صنعت نفت نبود و یا بازیکنان پرسپولیس در چند موقعیت اشتباه نمی‌کردند الآن نتیجه طور دیگری رقم خورده بود. با این حال با اما و اگر و شاید یک تیم نتیجه نمی‌گیرد و باید ایراد کار را پیدا کنیم. »

وی ادامه داد: « این چهارمین باخت برای پرسپولیس است و قطعاً یک جای کار ایراد دارد که تیم قهرمان دوره گذشته این چنین ضعیف بازی می‌کند. اصلی‌ترین ضعف کالدرون در تیم، ترکیب است که من نمی‌دانم بر اساس چه منطقی بازیکنان را به این صورت چینش می‌کند. بازیکنی که در دفاع توانایی خوبی دارد چرا باید در خط هافبک بازی کند. از طرفی به شجاع و سید جلال اعتقاد ندارد و به نظرم کالدرون نظم تیم را به هم ریخته است. »

کاپیتان سابق پرسپولیس تأکید کرد: « متأسفانه پرسپولیس نتوانسته بعد از چند هفته ترکیب اصلی خود را پیدا کند. یکی از ضعف‌های کالدرون این است که از بازیکنان تخصصی در پست‌های غیرتخصصی بازی می‌گیرد و این به بازیکنان لطمه می‌زد، چرا که نمی‌تواند در جایگاه خودش خوب بازی کند. به کار بردن بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی تنها روند کار و نتیجه‌گیری را مختل می‌کند و هیچ آورده‌ای برای پرسپولیس ندارد. من نمی‌دانم چرا کالدرون چنین تفکراتی دارد. »

حیدری در ادامه درباره ترکیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر گفت: « بازیکنان تیم هنوز پس از ۱۱ هفته از لیگ که می‌گذرد جایگاه خود را پیدا نکردند و کالدرون هنوز ترکیب تیم را نشناخته است. نباید بازیکن باکیفیت بیرون گذاشته شوند. این موضوع فاجعه است و به نظرم کالدرون هنوز نمی‌داند به چه تیم بزرگی آمده است. کدام سرمربی چنین کاری انجام می‌دهد و بازیکنان بزرگ خود را به میدان نمی‌فرستاد یا از آن‌ها در پست‌های غیرتخصصی خودشان بازی می‌گیرد.به نظرم سبک کالدرون به پرسپولیس نمی‌خورد و از طرفی دیر به تیم اضافه شد و بازیکنان را هم نمی‌شناسد. متأسفانه پرسپولیس پرطرفدار و موفق به دست مربی ناموفقی افتاده است و نمی‌داند چگونه برنامه‌ریزی کند و چه تاکتیکی داشته باشد. »

وی در پایان درباره تشویق برانکو از سوی هواداران گفت: « هواداران در بازی دیروز برانکو را تشویق می‌کردند درحالی‌که هنوز پول این مربی پرداخت نشده است، من نمی‌دانم چرا باشگاه چنین تصمیم اشتباهی گرفت و باعث جدایی برانکو از پرسپولیس شد. چرا وقتی یک مربی در یک تیم موفق است به این راحتی او را از دست می‌دهیم. تیم هم با رفتن آن مربی ضربه می‌خورد. امیدوارم در شرایط فعلی مدیرعامل پرسپولیس بحران را مدیریت کند. پرسپولیس با این وضعیت راه به جایی نمی‌برد و انصاری‌فرد باید تصمیم جدی در مورد کالدرون بگیرد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار