در گفت‌وگو با پانا

سپهر حیدری: انگیزه بالای منصوریان می‌تواند ذوب‌آهن را از بحران خارج کند

تهران (پانا) - فرهاد فخرآبادی/ کاپیتان پیشین ذوب‌آهن اصفهان، علت ناکامی این تیم در فصل جاری لیگ برتر را نبود ابزار لازم برای موفقیت می‌داند اما معتقد است انگیزه بالای علیرضا منصوریان می‌تواند ذوب‌آهن را از بحران خارج کند.

کد مطلب: ۸۸۷۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سپهر حیدری: انگیزه بالای منصوریان می‌تواند ذوب‌آهن را از بحران خارج کند

سپهر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره وضعیت بحرانی ذوب‌آهن اصفهان در آستانه دیدار با الکویت در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: وقتی تیم برد نمی‌آورد طبیعی است که وضعیتش به این شکل بحرانی شود. سال‌های آخری که خودم هم برای ذوب‌آهن بازی می‌کردم این وضعیت را تجربه کردم و تیم اوضاع و احوال خوبی نداشت اما به مرور وضعیت بهتر شد.

وی ادامه داد: تیم برای موفقیت و نتیجه‌گیری نیاز به ابزار دارد و این ابزار بازیکن‌ است اما بر اساس خبرهایی که من شنیده‌ام سعید آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه خیلی تلاش کرده بازیکن بگیرد اما بودجه کافی را برای تقویت تیم نداشته است. ذوب‌آهن در این فصل ابزار لازم را برای موفقیت نداشت و دست علیرضا منصوریان به شدت خالی است.

کاپیتان اسبق ذوب‌آهن افزود: از طرف دیگر مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی را هم در ابتدای فصل از دست دادند، موضوعی که روی قدرت خط حمله ذوب‌آهن تأثیر مستقیم گذاشت و قدرت هجومی تیم را کم کرد. وقتی تیم در خط حمله خوب نباشد ناخودآگاه عقب می‌کشد. به عبارت دیگر تیمی که زورش نرسد گل بزند به این فکر فرو می‌رود که بهتر است دفاع کند تا اینکه به فکر گلزنی باشد. در کنار این موضوع باید بدشانسی علیرضا منصوریان را هم اضافه کرد. محمدرضا خلعتبری با توجه به تجربه بالایی که دارد قرار بود برای کمک به تیم اضافه شود اما در همان بازی اول رباط صلیبی پاره کرد تا خط حمله ذوب‌آهن همچنان مشکلش باقی باشد.

حیدری درباره دیدار امروز ذوب‌آهن با تیم الکویت در ورزشگاه فولادشهر گفت: شنیده‌ام که در اصفهان اتحاد خوبی برای موفقیت ذوب‌آهن ایجاد شده و همه شهر متحد شده‌اند تا به تیم برای صعود به مرحله بعد کمک کنند و در همین راستا هم امیر قلعه‌نویی و بازیکنان سپاهان ظاهراً قرار است برای تشویق ذوب‌آهن به فولاد شهر بروند. امروز می‌تواند روز فوتبال اصفهان باشد.

وی ادامه داد: با حضور مدیر کاربلدی مانند سعید آذری در مدیریت باشگاه و همچنین انگیزه بالای علیرضا منصوریان، ذوب‌آهن با یکی دو برد از این وضعیت خارج خواهد شد، به نظرم امروز روزی است که این برد می‌تواند خیلی به تیم کمک کند تا بحران را از یاد ببرد.

کاپیتان سابق پرسپولیس در ادامه درباره تیم الکویت گفت: وقتی وارد لیگ قهرمانان می‌شویم دیگر تیم ساده‌ای وجود ندارد و همه تیم‌ها برای موفقیت وارد زمین خواهند شد و نمی‌توان تیمی را از پیش بازنده دانست. الکویت صدرنشین لیگ برتر کویت است و تیم خوبی دارد که توانسته در اردن نماینده این کشور را شکست دهد. در کنار خوب بودن الکویت باید به این نکته هم اشاره کرد که تیم‌های عربی و به خصوص تیم‌های کویتی همیشه مقابل نماینده‌های ایران انگیزه‌های بالایی داشته‌اند و تشنه موفقیت مقابل ایرانی‌ها هستند.

حیدری در پایان گفت: همینطور که گفتم الکویت تیم خوب و آماده‌ای است اما با توجه به شناختی که من از جو اصفهان دارم و خبرهایی که از این شهر شنیده‌ام شرایط برای موفقیت ذوب‌آهن فراهم است و تیم علیرضا منصوریان می‌تواند در 90 دقیقه کار حریف را تمام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار