فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی:

معلمان سرمایه های اجتماعی و معنوی آینده جامعه را خلق می کنند

ارومیه (پانا) - فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: همه جامعه مدیون قشر بزرگ معلمان هستیم چراکه معلمان سرمایه های اجتماعی و معنوی آینده را خلق و تربیت می کنند.

کد مطلب: ۹۷۰۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمان سرمایه های اجتماعی و معنوی آینده جامعه را خلق می کنند

سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در مراسم آغازین دوره توانمند سازی مدیران مدارس آذربایجان غربی (طرح اعتلا) در خصوص نقش قشر فرهنگی در جامعه گفت: اگر بخواهیم به شغل های موجود جامعه نقشی واگذار کنیم قطعا یکی از بهترین و مهمترین نقش ها متعلق به جامعه فرهنگی و معلمان خواهد بود که همه آحاد جامعه مدیون این قشر هستند و خواهند بود چون تربیت دانش آموزان به عنوان بزرگترین سرمایه های اجتماعی و معنوی جامعه آینده در اختیار معلمان قرار دارند.

وی گفت: خداوند نقش پرورش دهنده برای بشریت را دارد که این وظیفه الهی گونه به معلمان سپرده شده است تا انسان ها را بر اساس الگوهای متفاوت تربیت نمایند.

شهسواری در رابطه با شکل گیری بسیج نیز گفت: بعضی از کارهایی که حضرت امام خمینی (ره) طی دوران انقلاب و پس از آن درکشور انجام داده اند کاهای عادی نبوده اند و عقبه بسیار محکم و دلایل قوی را همراه خود داشته اند که بسیج یکی از این شاهکارها است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: استان آذربایجان غربی 40 سال سابقه دفاع مقدس دارد و این افتخار این استان است که با همراهی قومیت ها و زبان ها و آحاد مختلف همه فتنه های متوجه جامعه را خنثی کرده و می کند.

وی ادامه داد: در اتفاقات چند روز اخیر نیز استان آذربایجان غربی کمترین تنش را در مقایسه با سایر مناطق تجربه کرد که نشان از نجابت، بصیرت، آگاهی، زمان شناسی، شناخت کافی از برنامه های دشمن و ولایت پذیری مردم این استان و همچنین اقتدار نیروهای مسلح و مدافعین امنیت نظام دارد.

شهسواری با با اشاره به نقش مسولین استانی در ایجاد امنیت پایدار در منطقه گفت: همدلی، همفکری، همگانی و همراهی مدیران و مسولین استان نقطه قوت ایجاد امنیت پایدار در منطقه است که با تلاش همه مدیران و تصمیم گیران نظام در استان به شکلی بسیار عالی تحقق یافته است.

وی گفت: بسیج یک تفکر است و هرکسی که دلش برای ایران، اسلام و انقلاب می تپد یک بسیجی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار