تعامل آموزش و پرورش و حوزه علمیه در راستای اجرای سند تحول بنیادی است

جلگه‌رخ (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی جلگه‌رخ تعامل آموزش و پرورش و حوزه علمیه در راستای اجرای راهکار های سند تحول را بنیادین دانست.

کد مطلب: ۹۶۹۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تعامل آموزش و پرورش و حوزه علمیه  در راستای  اجرای سند تحول بنیادی است

دومین جلسه هم اندیشی ائمه جماعت مدارس با حضور نماینده امام جمعه ،مدیران آموزش و پرورش و ائمه جماعات مدارس در اداره آموزش و پرورش جلگه رخ برگزار شد. در این جلسه راهکارهای جذب حداکثری دانش آموزان در نماز جماعت مدارس بررسی شد.

حبیب برند معاون پرورشی و تربیت بدنی جلگه رخ ضمن تشکر از حضور ائمه جماعت در این جلسه گفت: مدرسه پایگاه تربیتی و شاهرگ حیاتی جامعه است و نقشه راه این مهم در سند تحول بنیادین در نظر گرفته شده است که یکی از این راهکارها، تعامل هر چه بیشتر حوزه های علمیه با آموزش و پرورش است.

برند در ادامه افزود: آسیب ها تربیتی امروز می طلبد تا حوزه و آموزش و پرورش در جهت کاهش آسیب ها با توسعه فرهنگ قرآن، عترت و نماز مشارکت کنند تا دانش آموزان با تلاش و توکل به آموزه های دینی مصون بمانند. همچنین باید تلاش کنیم تا پیوند مدرسه و مساجد بویژه در اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و حضور دانش آموزان در جشن های عبادت و مراسم مذهبی مستحکم تر شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی جلگه رخ همچنین خاطر نشان کرد : در بیش از 90 درصد مدارس منطقه نماز جمات در مدارس برگزار می شود و 15 روحانی و همکاران فرهنگی این وظیفه مهم را بر عهده دارند.

شایان ذکر است در این جلسه ائمه جمات با عنوان تجارب خود، شیوه های بهتر جذب دانش آموزان در نماز جماعت بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار