پرداختن به مسائل قرآن، عترت و نماز از اولویت های اصلی آموزش و پرورش است

مشهد(پانا)-مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات هم خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان پسر سراسر کشور که در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد گفت: پرداختن به مسائل قرآن، عترت و نماز از اولویت های اصلی آموزش و پرورش محسوب می شود.

کد مطلب: ۹۶۹۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پرداختن به مسائل قرآن، عترت و نماز از اولویت های اصلی آموزش و پرورش است

محمدرضا مسیب زاده مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: بدون شک فضای معنوی این دوره از مسابقات به خاطر وجود شما دانش‌آموزان نیکوخصال است. این حضور دو روزه شما دانش‌آموزان در جوار حریم رضوی و کسب فیض از زیارت آن امام همام تأثیرات بسیار زیادی بر روح و جان شما گذاشته که امید است شکرگزار این نعمت بزرگ باشید.

وی افزود: در سومین دوره برگزاری مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی هستیم و این نشان از نوپا بودن این فعالیت است و از آنجا که در آموزش‌وپرورش، پرداختن به مسائل قرآن و عترت از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست، امسال را سال نماز و معنویت قرار دادیم و امید است با حضور پرشور دانش‌آموزان در این عرصه موفق عمل کنیم و شاهد اتفاقات بهتر باشیم.

مسیب زاده تصریح کرد: اجرای همخوانی کار ساده‌ای نیست و این نعمت بزرگی است که خداوند به شما عطا کرده؛ لذا باید در این راستا بالاترین مرحله شکر یعنی حفظ حال و هوای این روزهای خود باشید و وقتی به استان خود بازگشتید، تریبونی برای جذب دانش‌آموزان به این وادی بوده؛ بنابراین قدردان خود باشید و این مسیر را ادامه دهید.

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در پایان اظهار کرد: همه مسئولان اجرایی تلاش کردند تا این مراسم برگزار شود؛ لذا از شما دانش‌‍‌‌آموزان می‌خواهم تا امروز عهدی با خدا و امام رضا (ع) ببندید و هریک از شما پس از بازگشت به استان‌های خود دانش‌آموزانی را برای ورود به این عرصه جذب کرده و گروه‌های مدیحه‌سرایی و تواشیح دیگری نیز ایجاد کنید.

قابل ذکر است سومین دوره مسابقات هم خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان دختر سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس از 29 آبان ماه لغایت یکم آذرماه در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار