امام جمعه یزد:بیانات رهبر معظم انقلاب مانع از فتنه جدید دشمنان شد

یزد(پانا)- امام جمعه یزدگفت: رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب مانع از فتنه جدید دشمنان شد مردم در مقابل مشکلات صبوری به خرج دهند و تابع ولایت باشند.

کد مطلب: ۹۶۹۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه یزد:بیانات رهبر معظم انقلاب مانع از فتنه جدید دشمنان شد

آیت‌الله محمدرضا ناصری شب گذشته در جمع گروهی از بسیجیان، گفت: مردم با بصیرت و صبوری در کنار مسئولان، توطئه و فتنه جدید دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را خنثی کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص افزایش قیمت بنزین از سوی سران قوا، افزود: سخنان حکیمانه رهبری موجب پیشگیری از نقشه‌های دشمنان نظام شد.

امام جمعه یزد ادامه داد: دشمنان با توجه به ضربه‌هایی که از ملت و نظام خورده‌اند همیشه آماده فتنه‌انگیزی هستند، ولی فرمایشات مقام معظم‌رهبری مانع از این کار شده و مردم نیز باید در مقابل مشکلات صبوری به خرج دهند و تابع ولایت باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان تاکید کرد: بسیجیان باید همانند ۴۰ سال گذشته آماده خدمت‌رسانی به نظام و ملت در همه عرصه‌ها باشند و همچنان در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

آیت الله ناصری گفت: حراست از انقلاب‌اسلامی کار بسیار مهمی است و همه باید برای حفاظت از نظام در همه زمینه‌ها فداکاری و ایثار داشته باشیم که یکی از راه‌های آن این است که پایداری خود را در مقابل دشمنان ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار