مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

ماه رمضان فرصتی است تا با برگزاری محافل قرآنی نسل نوجوان را با آموزه‌های دینی آشنا کنیم

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی است تا با برگزاری محافل قرآنی و سلسله نشست‌های روشنگری جهاد تبیین، نسل نوجوان و جوان با آموزه‌های دینی آشنا شوند.

کد مطلب: ۱۳۶۰۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ماه رمضان فرصتی است تا با برگزاری محافل قرآنی نسل نوجوان را با آموزه‌های دینی آشنا کنیم

علی موحدی در جمع معلمان دبستان دخترانه شهید باهنر و دبیرستان دخترانه ام البنین شهر بوشهر اظهار کرد: برای شکست دین‌‌ستیزی دشمن، همه ارکان دستگاه تعلیم و تربیت، مسئولیت خطیری برای تقویت باورها و اعتقادات مذهبی و ملی دانش‌ آموزان دارند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی است تا با برگزاری محافل قرآنی و سلسله نشست‌های روشنگری جهاد تبیین، نسل نوجوان و جوان را با آموزه‌های دینی آشنا کنیم.

موحدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با هدف گرفتن دانش‌آموزان، به دنبال وارد کردن آسیب به این گروه است که برای حمایت از فرزندانمان، کار تربیتی باید توسط معلم و خانواده انجام شود.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش کار تربیتی معلم یک ضروریت است، گفت: معلمان می‌توانند جهت‌گیری آینده دانش آموز را فراهم کنند.

موحدی با اشاره به اجرای طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی برای سومین سال متوالی در مدارس استان بوشهر گفت: مدرسه تراز انقلاب اسلامی به عنوان کانون پرورش دانش‌آموز انقلابی با وجود معلم تراز انقلاب اسلامی شکل می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تمامی معلمان در طرح رتبه‌بندی حق اعتراض دارند و کارگروه‌های تخصصی برای رسیدگی به اعتراضات فرهنگیان در مرکز استان و شهرستان‌ها فعال شده است.

گفتنی است مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در جریان این بازدید سرزده پای صحبت و مطالبات معلمان نشست و پیگیری‌هایی انجام داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار