سید مجتبی هاشمی: 12نفر از دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران به مرحله نهایی جشنواره دانایی توانایی راه یافتند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از راه یابی 12 نفر از دانش‌آموزان استان به مرحله کشوری جشنواره دانایی توانایی خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۹۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: 12نفر از دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران به مرحله نهایی جشنواره دانایی توانایی راه یافتند

سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر افزود: توانایی خواندن یکی از مهم‌ترین مهارت‌های اساسی دنیای امروز است و مطالعه برای داشتن ارتباط با جامعه امروزی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و خواندن و مطالعه کتاب به افراد کمک می‌کند تا قوه‌ تخیل فعال‌تری داشته باشند.

هاشمی با اشاره به اینکه ترویج کتاب و کتاب خوانی امری مهم است گفت: جشنواره دانایی و توانایی که از سطح مدارس شروع می شود باعث عملکرد بهتر برای به هدف رسیدن دانش آموزان و فرهنگیان خواهد شد و همچنین این مسابقات با هدف ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه مفید در بین این نسل آینده‌ساز است.

معاون پرورشی و فرهنگی ضمن تبریک کسب موفقیت رتبه برتر استانی و راهیابی به مرحله کشوری سومین جشنواره "دانایی توانایی" توسط دانش‌آموزان گفت: امیدوارم دانش‌آموزان برگزیده بتوانند در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر«عج» برای کشور عزیزمان، ایران اسلامی افتخار آفرینی نمایند.

دوره توانمندسازی دانش‌آموزان برگزیده جهت حضور هر چه بهتر در برنامه کشوری نیز روز سه شنبه 28 آبان 98 در کانون فرهنگی تربیتی سمیه شهرری با حضور دبیر بخش هنرهای ادبی پژوهشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار