سید مجتبی هاشمی: آموزش و فرهنگ‌سازی مستمرمقابله با حوادث طبیعی برای دانش‌آموزان موثر است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست هماهنگی بیست و یکمین مانور سراسری زلزله، آموزش مستمر و فرهنگ‌سازی در طول سال تحصیلی را مطلوب عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۶۹۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: آموزش و فرهنگ‌سازی مستمرمقابله با حوادث طبیعی برای دانش‌آموزان موثر است

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست هماهنگی بیست و یکمین مانور سراسری زلزله گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان و تمرین حفظ آرامش و خونسردی و پناهگیری صحیح و خروج ایمن و استقرار در محل ایمن از ضروریات در اجرای مانور است.

وی در ادامه آموزش دانش‌آموزان را قبل از اجرای مانور ضروری دانست و افزود: قبل از اجرای مانور آموزش‌های لازم باید به مخاطبین داده شود و همچنین این آموزش‌ها در طول سال تحصیلی ادامه داشته باشد و متناسب با دوره‌های تحصیلی ارائه شود، لذا همکاری بیش از پیش نهادهای متولی آموزش مانند پژوهشگاه زلزله شناسی و ایمنی و هلال‌احمربرای ایجاد این محتوای آموزشی می‌طلبد که باید تهیه و تولید شود.

هاشمی ایمن سازی اقلام و وسایل غیرپایدار و غیرسازه‌ای در فضاهای آموزشی مانند کلاس، کتابخانه، کارگاه، آزمایشگاه و دیگر اماکن را مهم ارزیابی کرد.

بیست و یکمین مانور سراسری زلزله با شعار "مدرسه ایمن جامعه تاب‌آور" همزمان با مدارس سراسر کشور روز چهارشنبه 6 آذر ماه 98 در تمام آموزشگاه‌های شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار