رئیس دفتر مدیرکل، روابط عمومی و مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد قزوین خبر داد:

دریافت بیش از 3 هزار درخواست جامعه ایثارگر در سال جاری

قزوین (پانا)- رئیس دفتر مدیرکل، روابط عمومی و مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد استان قزوین از دریافت سه هزار و 31 مورد درخواست جامعه ایثارگران از کارکنان بنیاد در 8 ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۹۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دریافت بیش از 3 هزار درخواست جامعه ایثارگر در سال جاری

جلسه کارگروه میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور علی گودرزوندچگینی رئیس دفتر مدیرکل، روابط عمومی و مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد و اعضای این کارگروه برگزار شد.

در این جلسه گودرزوندچگینی گفت: جلب رضایت جامعه هدف از مهمترین اهداف ما در بنیاد است به همین دلیل باید همه کارکنان در تحقق آن تلاش کنند.

وی ضمن تبیین راهکارهای جلب رضایتمندی خانواده‌های شهدا و ایثارگران افزود: باید انجام این مهم در دستور کار مداوم کارکنان باشد تا بنیاد به اهداف سازمانی خود دست یابد.

رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: تکریم، به موقع پاسخ دادن، توجه به درخواست‌های مراجعان و حضور معاونان در میز خدمت از جمله مولفه‌های جلب رضایت ایثارگران است.

این مقام مسئول گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلب رضایتمندی جامعه هدف در استان و کشور جزو سه دستگاه برتر بوده که کسب این رتبه برای ما ارزشمند است.

گودرزوندچگینی افزود: همه کارکنان با انجام دادن وظایف صحیح خود می‌توانند موفقیت بنیاد را در جلب رضایت جامعه ایثارگران ارتقا دهند.

رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: 3 هزار و 31 مورد درخواست جامعه ایثارگران از کارکنان بنیاد در 8 ماه سال جاری بوده که 559 مورد اطلاع‌رسانی و 2 هزار و 561 مورد به مسئولان مربوطه بنیاد ارجاع شده است.

وی افزود: از 2 هزار و 561 درخواست ارجاع شده، دو هزار و یکصد و 50 مورد رسیدگی شده و مابقی نیز با توجه به قوانین موجود، امکان بررسی آنها وجود نداشته است.

در ادامه این جلسه، فرآیند فعالیت‌ها و مشکلات میز خدمت، رعایت کردن شاخص‌های میز خدمت و اقدامات انجام شده طی 8 ماه سال جاری تبیین شد.

گفتنی است؛ در این جلسه، حاضرین ضمن بیان مشکلات در میز خدمت بنیاد استان قزوین به ارایه راهکارها جهت رفع آنها پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار