جنگ پاییزه مدیریت مصرف برق در بافق اجرا شد

یزد(پانا)- افزون بر 500 دانش آموز مقطع ابتدایی شهرستان بافق در جنگ پاییزه مدیریت مصرف برق و ایمنی با مفاهیم آموزشی بهینه سازی انرژی آشنا شدند

کد مطلب: ۹۶۹۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس محمدرضا عسکری فر گفت : برای دومین بار در شهرستان بافق جشنواره مدیریت مصرف برق با حضور افزون بر 5۰۰ نفر دانش آموز دختر و پسر مقطع دبستان برگزار شده است .

وی هدف از برگزاری این جشنواره را فرهنگ سازی نحوه صحیح مصرف برق عنوان کرد و افزود : تلاش کردیم در این جنگ با ایجاد فضای شاد و مهیج، دانش آموزان با نحوه صحیح مصرف برق در قالب طنز و نمایش آشنا شوند تا این مطالب را بهتر به خاطر بسپارند .

مدیر توزیع برق بافق خاطر نشان کرد : به دلیل استقبال خوبی که از این جشنواره شد در فصل زمستان نیز این گونه برنامه هایی را در سطح شهرستان با رویکرد مدیریت مصرف برق برگزار خواهیم کرد .

وی آموزش غیر مستقیم در قالب نمایش کودکانه طنز با بهره گیری از گروه هنری بومی استان و دو شخصیت نمایشی " عمو برقی و خشوک " برای سنین دبستان را ارزشمند بیان کرد و گفت : برنامه های هنری دیگر شامل برگزاری کارگاه های نقاشی ، شعرخوانی جمعی و تئاتر با همکاری اولیاء این مراکز در سطح مدارس برگزار می شود.

او نقش اثربخش والدین این کودکان در منازل را مورد اشاره قرار داد و گفت : آموزش و پرورش با بستر سازی مناسب در حوزه مدیریت مصرف به عنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی می تواند نقش تاثیر گذاری داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار