همایش ملی بانوان و خانواده خیرین مدرسه‌ساز برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سومین همایش بزرگ بانوان و خانواده خیرین مدرسه‌ساز کشور با حضور مدیران و مسئولان ارشد اجرایی کشور ۲۸ آبان‌ در تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۶۹۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش ملی بانوان و خانواده خیرین مدرسه‌ساز برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، سومین همایش بزرگ بانوان و خانواده خیرین مدرسه‌ساز کشور با شعار "بانوی ایرانی _ مدرسه مهربانی" با حضور بیش از 600 بانوی خیّر مدرسه‌ساز و خانواده‌های خیرین و همچنین مدیران و مسئولان ارشد اجرایی کشور، روز سه‌شنبه 28 آبان‌ در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار می‌شود.

این همایش با هدف تکریم بانوان و تجلیل از برگزیدگان و خانواده‌های فعال در امر مدرسه‌سازی؛ تبیین برنامه‌های آینده شورای بانوان در دهه سوم فعالیت خیّرین مدرسه‌ساز؛ جذب و تعامل حداکثری با نهادهای دولتی و خیریه‌های بانوان فعال در امر مدرسه‌سازی برگزار می‌شود و در آن از بانوان خیّر مدرسه‌ساز شاخص تجلیل خواهد شد.

مدعوین این آئین علاوه بر بانوان و خانواده‌های خیرین مدرسه‌ساز، رؤسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز استان‌ها، مدیران کل نوسازی مدارس استان‌ها، مسئولان مشارکت‌های مردمی ادارات‌کل، خانواده‌های خیرین متوفی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران موسسات خیریه بانوان، هنرمندان و بانوان موفق که از مدیران ارشد اجرایی کشور هستند، حضور خواهند داشت.

در این همایش نقش بانوان در گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در خانواده های ایرانی بررسی می‌شود. در دو دهه گذشته بیش از 5 هزار بانوی مدرسه‌ساز در توسعه فضاهای آموزشی کشور مشارکت داشته‌اند. ارتقای جایگاه خیرین نیکوکار مدرسه‌ساز برای افزایش جذب اعتبارات از برنامه‌های اصلی سازمان نوسازی مدارس کشور در سال جاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار