افزایش پانزده درصدی آب شرب پیشوا با حفردو چاه جدید

پیشوا (پانا) - رئیس اداره آب وفاضلاب شهرستان پیشوا گفت: با حفر دوچاه جدید حدود پانزده درصد به آب شرب پیشوا اضافه می شود که معادل چهل لیتر در ثانیه است.

کد مطلب: ۹۶۸۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش پانزده درصدی آب شرب پیشوا با حفردو چاه جدید

محمدرضا رمضان زاده رئیس اداره آب وفاضلاب شهرستان پیشوا در این رابطه اظهار داشت: بیست و هفتم آبان 98روز بازگشایی پیشنهادات مناقصه و انتخاب پیمانکار برای شروع عملیات خط انتقال آب از ماملو به پیشوا خواهد بودکه پس از مشخص شدن پیمانکار تجهیزات آماده و از اواسط آذرماه کار شروع خواهدشد.

او در ادامه با اشاره به خطوط لوله گذاری انتقال آب عنوان کرد: لوله گذاری خطوط انتقال آب از سد ماملو به پیشوا حدود ده کیلومتر است که عملیات لوله گذاری تا سعیدآباد و جمال آباد تا اردیبهشت سال 99 به پایان می رسد.

او در خصوص حفر چاه برای حل مشکل کمبود آب در پیشوا بیان کرد: با حفر دوچاه حدود پانزده درصد به آب شرب پیشوا اضافه می شود که معادل چهل لیتر در ثانیه است و حداکثر توان تولید آب در تابستان به ۲۹۰ لیتر در ثانیه است.

رئیس اداره آب وفاضلاب شهرستان پیشوا در خصوص تاکید مدیران آبفا بر آبرسانی به پیشوا تصریح کرد: تمام تاکید مدیران و مدیرعامل جدید آبفا و فرماندار پیشوا بر آبرسانی از سد ماملو به پیشوا است.

رمضان زاده خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا کارهای لوله گذاری هرچه سریعتر به پایان برسد و حتما مردم پیشوا تا اردیبهشت ۹۹ از آب سدماملو بهره‌مند خواهند شد.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار