استاندار تهران: معاون اول رئیس جمهور وزرای دولت را مکلف کردند که بدون هماهنگی با استاندار تهران به شهرستانهای استان سفر نکنند

پیشو ا(پانا) -جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا با حضور استاندار تهران و مسئولین استانی و منطقه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۷۵۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران: معاون اول رئیس جمهور وزرای دولت را مکلف کردند که بدون هماهنگی با استاندار تهران به شهرستانهای استان سفر نکنند

در این جلسه،انوشیروان محسن بند پی استاندار تهران در سخنانی گفت: مشکلات مطرح شده از سوی مدیران شهرستان کاملا منطقی و بجا میباشد وگفت ،استان تهران علیرغم داشتن اسم بزرگ و استقرار بیست درصد صنایع کشور از مشکلات عمیق و دیرینه در سالهای گذشته رنج می برد و مختص به این دولت نبوده است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان شاخص تختهای بیمارستانی استان تهران حتی از متوسط کشوری هم پایین تر است و در بخش درفضاهای آموزشی بعد از استان البرز کم‌ترین فضای آموزشی را داریم و تراکم دانش آموزی در تهران سی و چهار و در کلاسهای شهرستانهای استان تهران سی و چهار نفر در هر کلاس درس میباشد.

استاندار تهران در خصوص حضور وزرا بدون هماهنگی با استاندار تهران در شهرستانها افزود: همیشه استاندار تهران در حاشیه قرار داشته و بعنوان نمونه زمانی که من سرپرست وزارت تعاون بودم به هر استانی که سفر می کردم در ابتدا با استاندار هماهنگ می کردم و اگر موافقت می کرد به آن استان وارد می شدم.

بندپی گفت: در مکاتبه ای که با معاون اول رئیس جمهور داشتیم ایشان وزرای دولت را مکلف کردند که بدون هماهنگی با استاندار تهران به شهرستان های استان سفر نکنند و اگر غیر از این باشد حتی فرمانداران هم نمی بایست وزیر را همراهی کنند.

استاندار تهران درخصوص ساخت بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دادستان شهرستان پیشوابعنوان مدعی العموم به بحث ساخت بیمارستان این شهرستان که می بایست توسط دانشگاه آزاد ساخته می شد ورود پیدا کند.

بندپی خاطر نشان کرد: در استان تهران توانستیم با مکاتبه با رئیس سازمان محیط زیست و استدلال کارشناسی که در خصوص شهرک صنعتی پیشوا کردیم این شهرک باید از شعاع 120 کیلومتری خارج شود.

او در خصوص راه اندازی مترو افزود: با بازدید دکتر نوبخت به لحاظ تخصیص بودجه مشکلی نداریم و با همکاری سازمان بازرسی کل کشور مقرر شد ظرف 3 ماه آینده این طرح عملیاتی شود.

محسن بندپی اذعان داشت: تنها شهرستان استان تهران که به لحاظ آب شرب در تابستان گذشته مشکل داشت شهرستان پیشوا بود و انتقال آب از سد ماملو که جمعا 10 کیلومتر است باید عملیاتی شود.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار