مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم: کیفیت آثار مهمتر از کمیت آثار است

قم (پانا) - مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم مهمترین ویژگی های برگزاری پنجمین جشنواره ابوذر قم را، توجه به کیفیت در کنار مسائل فنی آثار تحویلی دانست.

کد مطلب: ۹۶۸۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم: کیفیت آثار مهمتر از کمیت آثار است

مهدی تاجیک در نشست خبری که بعد از ظهر امروز در موزه شهیدان زین الدین برگزار شد، ضمن اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر همزمان با استان قم در سراسر کشور اظهار کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر تنها به حوزه خبری اختصاص ندارد، و آثار ارسالی به این جشنواره می تواند در حوزه های غیر خبری هم به تولید رسیده باشند.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم تصریح کرد: همکاری مستمر خبرنگاران استان در امور اجرایی و داوری این جشنواره در سنوات قبل موجی از وحدت و همدلی بین اهالی رسانه را در استان رقم زده است.
او، ماموریت اصلی بسیج رسانه را مورد پای کار آوردن جامعه مخاطب در عرصه های مورد نیاز کشور و جامعه دانست و گفت: یکی از این روش ها برگزاری جشنواره هایی از این دست است.
تاجیک با بیان اینکه یکی از ویژگی های جشنواره ابوذر در مقایسه با سایر جشنواره های مشابه، پرداختن به مسائل فنی و تخصصی خبر است اضافه کرد: کیفیت اخبار و رسالت های جامعه خبری در این جشنواره مورد انتظار است.
مسئول سازمان بسیج رسانه قم خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه وجه تسمیه جشنواره ابوذر با نام مبارک یار دیرین پیامبر «ابوذر» می باشد، تلاش می کنیم در این جشنواره ویژگی هایی شخصیتی ایشان که در تاریخ به ثبت رسیده و از او شخصیتی نمونه و الگو ساخته در بخش ها و محورهای این جشنواره مورد بررسی قرار گیرد.
وی بیان کرد: در این جشنواره سعی داریم، رسالت اصلی خبرنگاری را که داشتن صراحت، صداقت، راستگویی و شجاعت است را در جامعه خبری تقویت کنیم و هر سال نسبت به سال قبل حرکت رو به جلویی در جامعه خبری داشته باشیم.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم اضافه کرد: در جشنواره چهارم حرکت متفاوتی نسبت به سه دوره قبل داشتیم و آن حضور پر رنگ اصحاب رسانه از طیف های سیاسی مختلف بود را در بخش اختتامیه بود رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار