آقای محتشم با رادیو نمایش خداحافظی می کند

تهران (پانا) - از روز شنبه، نمایش جدید رادیویی «خداحافظی باشکوه آقای محتشم » به کارگردانی بهرام ابراهیمی از رادیو نمایش پخش می شود.

کد مطلب: ۹۶۸۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آقای محتشم با رادیو نمایش خداحافظی می کند

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو؛ بهرام ابراهیمی درباره متن این نمایش رادیویی گفت : ویدا دانشمند از نویسندگان باذوق رادیو نمایش است که هم ذهن فانتزی خلاقی دارد و هم رادیو را خوب می شناسد . من متن این نمایش را بسیار دوست داشتم چون داستان ساده و روانی دارد و البته این را بگویم که کارهای دیگری هم از این نویسنده کار کرده ام .

وی ادامه داد: اسم کارهم انتخاب خوبی است چرا که احترام عمیقی است به مرحوم اکبر رادی اما داستان آن ارتباطی به داستان لبخند باشکوه آقای گیل ندارد .

ابراهیمی تأکید کرد : این نمایش با ظرافت هر چه تمام تر به مسائل اجتماعی و خانوادگی می پردازد و داستان آن درباره فردی است که تخصص فنی دارد و بسیار در حرفه خودش کار آمد است اما ناگزیر می شود سر کاری برود که ربطی به آموخته هاو دانشش ندارد.

این کارگردان رادیویی درباره انتخاب بازیگران این نمایش گفت: رضا عمرانی،مهرداد مهماندوست، شیرین سپه راد، بهادر ابراهیمی ، عباس توفیقی، مهدی آقامحمدی و شمسی صادقی بازیگران «خداحافظی باشکوه آقای محتشم » هستند و بسیار قدرتمند بازی می کنند.

وی افزود : مهرداد مهماندوست و شیرین سپه راد در نقش های اصلی ظاهر می شوند ولی کلید نمایش من رضا عمرانی است چون هنرمندی درخشان و بی نظیر است .

هنرمند باسابقه سینما ، تاتر ، رادیو و تلویزیون خاطرنشان کرد : سعی کرده ام بازیگران اصلی این نمایش را با توجه به توانایی فنی ، توانایی شخصیتی و توانایی عاطفی حضورشان انتخاب کنم چرا که این حرفه برایشان بسیار جدی است و این کار به گمانم شکل بازی گیری از بازیگرانی است که شاید این فایل بازی را تجربه نکرده باشند .

این کارگردان همچنین درباره همکاری با سایر عوامل این نمایش رادیویی گفت : من تهیه کننده خیلی خوبی دارم .فرشاد آذرنیا .او بسیار خلاق است و به شدت پیشنهاداتی را که می شنود را ارائه می کند .دریافت دقیق و صریح دارد و قابلیت اجرایی به آن می دهد.

افکتوراین نمایش نازنین حسن پور است ، او باهوش و پی گیر است و برای کارش زحمت می کشد و فرزاد شریفی صدابردار این کار هم یک صدابردارجوان با استعداد، خلاق و هوشمند است و علیرغم اینکه صدابرداری کار وقت گیری هست بسیار اهل مطالعه و پی گیر است وامیدوارم تلاش های من و دوستان هنرمندم در این نمایش مورد توجه مردم قرار بگیرد .

گفتنی است ؛ نمایش رادیویی «خداحافظی باشکوه آقای محتشم » از روز شنبه ساعت 8:45 از رادیو نمایش پخش می شود.

علاقه مندان می توانند نمایش ها و برنامه های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف 5/107 مگاهرتز بشنوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار