رادیو نمایش متون معتبر جهان را نقد می کند

تهران (پانا) - رادیو نمایش با پخش برنامه جدید «نقد و نمایش» متون معتبر جهان را نقد می کند.

کد مطلب: ۹۶۷۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
رادیو نمایش متون معتبر جهان را نقد می کند

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو،هدف از تولید برنامه این برنامه، آشنا ساختن مردم با جهان متون و آثار ادبی معتبر جهان هست .

مینو جبارزاده مجری کارشناس برنامه جدید رادیویی «نقد و نمایش» دراین باره گفت : این برنامه تنها گفت و گو محور نیست بلکه در ابتدای برنامه یک معرفی کوتاه از متن یا نویسنده یا نمایش داریم و بعد از آن نمایش رادیویی را که بر اساس متن شکل گرفته در هفت شب پخش می کنیم ؛ پس ازآن کارشناسان در استودیو حضور دارند که با آنها درباره متن و لایه های مختلف آن ورویکردهای متن، صحبت می کنیم.

وی ادامه داد : چند قسمتی هست که با آقای رضا آشفته که کارشناس ادبیات هستند همکاری می کنیم ولی هر بار همراه با ایشان یک کارشناس دیگر هم حضور دارند ؛ ان شالله در متون بعدی سعی می کنیم از حضور کارشناسان جدید بهره ببریم.

جبارزاده افزود: این هفته به سراغ متنی از آندره مالرو رفتیم به نام «سرنوشت بشر» که آقای اکبر زنجانپورآن را کارگردانی کرده و بعد از آن هم به سراغ آثار مطرح دیگری می رویم که در نوبت نقد هستند .

این هنرمند مطرح رادیو تأکید کرد : به نظرم آثار ادبی جهان هر چند بار هم که پخش شود باز هم کم است و هر بار می تواند افق های جدیدی را به ما نشان دهد .

نقد و نمایش به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور و کارشناسی و اجرای مینو جبارزاده هرشب ساعت 22 از رادیو نمایش پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار