مدیرکل آموزش و پرورش استان

از اولویتهای نظام تعلیم وتربیت شناسایی وجذب کودکان بازمانده از تحصیل است

زاهدان(پانا) - حمیدرضا رخشانی گفت :یکی از اولویتهای مهم در آموزش و پرورش استان،جلب مشارکت همه نهادها و سازمانها در شناسایی وجذب کودکان بازمانده از تحصیل است.

کد مطلب: ۹۶۸۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
از اولویتهای نظام تعلیم وتربیت شناسایی وجذب کودکان بازمانده از تحصیل است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان شورای معاونین آموزش و پرورش استان با حضور حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت وحسین بر، مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد .

رخشانی در این جلسه ضمن قدردانی از نگاه ویژه و توجه خاص وزات اموزش و پرورش به استان اظهار کرد : یک تیم خوش فکر و آگاه به مسائل آموزش و پرورش در وزارت ، وضعیت و شرایط موجود دستگاه تعلیم وتربیت را مدیریت می کنند .

او سند تحول بنیادین را نقشه راه و برنامه راهبردی آموزش و پرورش بیان کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان این سند را ملاک تصمیم‌گیری‌های اساسی و منطقی برای نظارت و ارزشیابی نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد.

رخشانی با بیان اینکه شاخصهای پیش دبستانی استان با تلاشهای همکاران در این حوزه در کشور رتبه برتر را کسب کرده است ، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با همکاری مردم ،نهادها ،سازمانها ، معتمدان محلی ،علما و روحانیون شیعه وسنی در اقصی نقاط استان در جذب تمام کودکان لازم التعلیم بازمانده از تحصیل نقش اساسی دارند.

او تصریح کرد:استان با اجرای پروژه عدالت آموزشی و تلاشهای مسئولان برای بهبود تحصیل دانش آموزان استان گامهای خوبی برداشته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار