اجرای طرح کنترل و ارتقاء سطح ایمنی، درمدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری

شهرری (پانا) -–کارشناس مسئول مشارکت های آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری گفت:ضرورت دارد مؤسسان مراکز آموزشی غیرانتفاعی همواره نسبت به ارزیابی و پایش سطح ایمنی مراکز تحت مدیریت خود براساس استانداردهای ابلاغی، توجه لازم و کافی داشته باشند.

کد مطلب: ۹۶۸۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح کنترل و ارتقاء سطح ایمنی، درمدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری

علی رضا قنبری کارشناس مسئول مشارکت های آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری درحاشیه بازدید از مجتمع غیر دولتی امام حسن مجتبی (ع) آموزش و پرورش ناحیۀ دوشهرری اظهار داشت: با توجه به طرح زمینه‌های رعایت مجموعه بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های طرح کنترل و ارتقاء سطح ایمنی، در اغلب مدارس و مراکز غیردولتی این ناحیه حاصل کار و تلاش مسئولین این مراکز بوده و جای تقدیر دارد.

اودر ادامه با تقدیر از مدیران مدارس غیر دولتی برلزوم به روزرسانی و اصلاح شاخص‌های ایمنی در مدارس و مراکز غیردولتی تأکید کرد و گفت: ملاک عمل در خصوص سطح ایمنی مدارس، شاخص‌های مندرج در آیین نامه ابلاغی جدید، موسوم به چک لیست طرح کنترل و ارتقاء سطح ایمنی مدارس و مراکزغیر دولتی است.

قنبری تصریح کرد: ضروری است تا قبل از اعزام تیم ارزیابان به مدارس، طی سال تحصیلی جاری، مجموعه اقدامات فهرست شده مندرج در جدول چک لیست ابلاغی توسط مراکز آموزشی غیرانتفاعی انجام شود.

/خبرنگار: مریم ترکمان /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار