آیین افتتاح آموزشگاه خیرسازآموزش و پرورش ناحیه دو شهرری

شهرری (پانا) - در مراسم افتتاح آموزشگاه بانو اعظم ابوالوفا،ناحیه دو شهرری،سید مجتبی هاشمی؛معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و  پرورش شهرستان های استان تهران کار بزرگ خیرین  راشجره طیبه ای برشمرد که هرچه از آن بیشتر برداشت کنند بیشتر به بار خواهد نشست .

کد مطلب: ۹۶۷۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاح آموزشگاه خیرسازآموزش و پرورش ناحیه دو شهرری

در این مراسم سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی به امر خیر و خدا پسندانه خیرین در راستای ساختن بنای مدرسه اشاره کردوبا طرح موضوعاتی برای دانش آموزان آنان را یکی از اهداف خیرین در احداث مدارس دانست.

در ادامه مراسم علی یزدان پناه مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، باهوش ترین مردمان را مصداق بارزکلام آفریدگاربر شمرد که "وما عندکم ینفد و ماعندالله باق: که خشت این سرای را به گوهرهای جاودان تبدیل می کنند.

او افزود: آنچه را که خداوند به عنوان امانت برای روزی به دستان این هوشمندان سپرده به دست دیگران می رسانند تا دیگران هم از آن بهره ببرندوبانوابوالوفا که رحمت خدا بر ایشان بادیکی ازبرجسته ترین این افراد باهوش بود.

یزدان پناه گفت:اکنون ما برای گرامیداشت یاد و خاطره این خیر نیکوکار و افتتاح مدرسه خیرسازی که ایشان بانی آن بودند به همراه مسؤلین استان، شهرری و خانواده ابوالوفا، گرد هم آمده ایم تا باز هم شاهد معامله ای باشیم که، انسانی وارسته و بینا امانت الهی که به او سپرده شده به دست دیگران می سپارد تا دیگران هم از آن استفاده کنند.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار