طرح "پای درس ماه " در شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا) - – دوره آموزشی طرح " پای درس ماه" توسط سازمان دانش آموزی وجمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد با حضور معاونین پرورشی مدارس شهرستان در محل سالن همایش جمعیت هلال احمر برگزار شد .

کد مطلب: ۹۶۷۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح  "پای درس ماه " در شهرستان بجنورد

رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد با تأکید بر لزوم آموزش امداد و نجات مربیان مدارس و انتقال آن به دانش آموزان ، اظهار داشت: هر فردی در جامعه باید آمادگی مقابله با حوادث و حداقل خود امدادی را تا رسیدن نیروهای امدادی داشته باشند. همچنین مطابق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری خطاب به نوجوانان و جوانان آموزش وپرورش ، هدف و سعی و تلاش سازمان دانش آموزی بر این است که بر این مسئله تمرکز پیدا کند و گام به گام در جهت بالا بردن اجرای محتوای فعالیت های پیشتازان در مدارس قدم بردارد.

دلاورآوازه دامه داد: سازمان دانش آموزی یعنی چهار تشکل همگام ،اعم از تشکل های هلال احمر،بسیج دانش آموزی، انجمن اسلامی و سازمان دانش آموزی ،که در مباحث اعتقادی ،مهارتی،بصیرتی و معرفتی، فعالیت ها در راستای اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و سند تحول بنیادین ، انجام می گیرد همچنین مربیان بعنوان سفیران مدارس در فضاهای مختلف میتوانند امدادرسانی و کمک های اولیه را انجام دهند.

در این دوره مربیان آموزش های پناه گیری ،تخلیه ،کمک های اولیه در خونریزی ها، خفگی در بزرگسالان و شیرخواران ،سوختگی ها ،تنفس مصنوعی وحمل مصدوم با روشهای مختلف را به صورت تئوری و عملی فراگرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار