صیدلو: نشاط و مهارت‌آموزی از ویژگی‌های شاخص پیشتازان سازمان دانش‌آموزی است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری مانور تشکیلاتی گام دوم انقلاب همزمان با ایام ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در پاکدشت خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۷۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: نشاط و مهارت‌آموزی از ویژگی‌های شاخص پیشتازان سازمان دانش‌آموزی است

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر گفت: مانور تشکیلاتی گام دوم انقلاب با شعار "وحدت و مودت در سایه پیامبر رحمت (ص)" با حضور 1200 نفر ازدانش‌آموز تشکیلاتی دختر دوره اول متوسطه شهرستان پاکدشت در سالن علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه نشاط و مهارت‌آموزی از ویژگی‌های شاخص پیشتازان سازمان دانش‌آموزی است، افزود: منش‌های دوازده‌گانه سازمان دانش‌آموزی محور مهارت‌های زندگی است که دانش‌آموزان عضو تشکیلات آنرا همراه با شور و نشاط و اجرای بازیها، همخوانی‌ها و مهارت‌های متنوع گروهی آنرا در وجود خود نهادینه می‌کنند.

این مقام مسول با اشاره به حضور مهمانان ویژه این برنامه از وزارت آموزش و پرورش و همچنین بیش از 250 مدیر و مربی پرورشی مدارس شهرستان پاکدشت اظهار داشت: هدف از برگزاری این برنامه علاوه براجرای مانور تشکیلاتی برای آشنایی بیشتر همکاران مدارس با کارکرد تشکیلات دانش‌آموزی و بهره‌مندی حداکثری از این ظرفیت در مدارس است.

مانور تشکیلاتی گام دوم انقلاب با شعار"وحدت و مودت در سایه پیامبر رحمت (ص)" ویژه هفته وحدت روز چهارشنبه 22 آبان ماه در پاکدشت برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار