برگزاری سومین دوره مسابقات هم‌خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان سراسر کشور در مشهد مقدس

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری سومین دوره مسابقات هم‌خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان مراکز دارالقرآن سراسر کشور از 26 آبان لغایت اول آذرماه سال جاری در مشهد مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۷۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین دوره مسابقات هم‌خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان سراسر کشور در مشهد مقدس

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل گفت: قریب به 400 نفر از دانش آموزان، مربیان، سرپرستان و داوران در قالب دو بخش مسابقات دختران و پسران در این دوره از مسابقات در مشهد مقدس حاضر خواهند شد.

وی افزود: قرآن آموزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات، در زمره دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم هستند که از خدمات مراکز دارالقرآن بهره مند شدند و از طرف دارالقرآن مربوطه در طی چندین مرحله داوری منطقه ای و استانی موفق شدند به عنوان نماینده استان خودشان در مرحله کشوری این مسابقات حاضر شوند.

مالک اشرفی خاطرنشان کرد: مسابقات بخش برادران از تاریخ 26 تا 28 آبان و مسابقات بخش خواهران از تاریخ 30 آبان تا اول آذر در بارگاه نورانی حضرت رضا (ع) انجام خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: سومین دوره مسابقات هم‌خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان در قالب 40 گروه پنج تا هفت نفره از 21 استان کشور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار