استاندار زنجان:

اتاق فکر استانداری برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تشیکل شد

زنجان (پانا) - استاندار زنجان با اشاره به انتخابات در پیش رو گفت، باتوجه به انتخابات پیش رو اتاق فکر با هدف افزایش مشارکت مردم در انتخابات، در استانداری زنجان تشکیل شده است و استانداری تا حد توان به دنبال تحقق اهداف است.

کد مطلب: ۹۶۷۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اتاق فکر استانداری برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تشیکل شد

فتح الله حقیقی در جلسه شورای هماهنگی دانشگاه‌های استان اظهار کرد: طی فعالیت‌های انتخاباتی در 9 استان کشور، حتی یک کارمند از سیستم مدیریتی به دلیل تخلف به قوه قضائیه معرفی نشده است.

وی اضافه کرد: در بحث انتخابات، اجرای قانون اهمیت دارد و برای مشارکت حداکثری مردم در این رخداد مهم باید تلاش کرد و هیچ فردی در استان نباید فقط تماشاچی باشد.
استاندار زنجان همچنین با اشاره به واحد داروسازی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در زمان حاضر در حال نهایی کردن مجوز واحد تولیدی داروسازی برای دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم.
وی با اشاره به تمایل سرمایه گذاری یکی از شرکت های داروسازی در واحد داروسازی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: به گروهی که تمایل به سرمایه گذاری داشتند، اعلام شد طرح عملی پیشنهادی (پروپوزال) خود را آماده کنند تا در اختیار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زنجان قرار گیرد.
استاندار زنجان ادامه داد: بزرگترین هنر یک رئیس دانشگاه تامین نیازهای مالی دانشگاه به عنوان نیاز روز آن است.
حقیقی افزود: دبیری موضوع پژوهش و فناوری به دستگاه های اداری سپرده شده بود که با حذف آن مصوبه، این مهم به دانشگاه ها منتقل شد.
وی اضافه کرد: اگر در دانشگاه ها گفتمان خود را درست کنیم و رخوت و خمودگی سیستم مدیریت را نجات دهیم کار بزرگی انجام داده ایم.
استاندار زنجان گفت: هر کار مهمی که در کشور رخ داده با محوریت جوانان بوده و در این راستا وزارت علوم باید یک برنامه منسجم برای نشاط دانشجوها داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار