استاندار زنجان:

آمارهای صحیح از عملکرد بانکها ارائه شود

زنجان (پانا) - استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت ارائه آمارهای صحیح از عملکرد شبکه بانکی استان گفت: با مراقبت و ارائه مستمر اطلاعات صحیح نباید اجازه دهیم که آمارهای نادرست جایگزین عملکرد و اطلاعات صحیح در جامعه شود.

کد مطلب: ۹۶۷۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آمارهای صحیح از عملکرد بانکها ارائه شود

فتح اله حقیقی در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان، با اشاره به ضرورت ارائه آمارهای دقیق و صحیح از میزان تسهیلات و خدمات بانکی ارائه شده اظهار کرد: با توجه به اینکه بانکها هم از دستگاه های اجرایی جدا نیستند، وظیفه دفاع منطقی از عملکرد آنها را داریم که این کار مستلزم داشتن آمارهای صحیح از میزان تسهیلات و خدمات ارائه شده بانکهاست.

وی با اشاره به اهمیت اجرای تصمیمات در تمامی شعبات بانک ها خاطر نشان کرد: نتیجه تصمیمات استان باید در تمامی شعبات بانکها در شهرستان ها نیز اجرا شود و شعباتی که در پرداخت تسهیلات با تضامین زنجیره ای به روستائیان مقاومت داشته اند جهت پیگیری اعلام شود.

مقام عالی اجرایی استان تاکید کرد: در آینده نزدیک جلسه ای را به بررسی دغدغه های مدیران استان با مسئولین شعبات بانکی اختصاص خواهیم داد تا مسائل مختلف بررسی شود و از هرگونه سوء استفاده احتمالی افراد سودجو از تسهیلات و فرصت‌های دولت جلوگیری گردد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات، بر ضرورت اجرای ارکان انتخابات از سوی تک تک افراد جامعه تاکید کرد و گفت: در انتخابات مر قانون اجرا می شود تا رقابتی سالم، پرشور و با امنیت را شاهد باشیم.

مدیرعالی اجرایی استان افزود: در اجرای ارکان انتخابات هرکس باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد تا شائبه ای در کار ایجاد نشود زیرا تمام امکانات و تسهیلات بانکی همچون گذشته و بر اساس قوانین اعطا خواهد شد.

استاندار زنجان یادآور شد: انتخابات برای اقتدار، تقویت اتحاد و قوت نظام است که نباید هیچ خلل و شائبه ای در آن ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار