روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره:

به مناسبت هفته پدافند غیر عامل مراسمی در مدرسه نمادین برگزار شد

شبانکاره،بوشهر(پانا)_به مناسبت هفته پدافند غیر عامل مراسمی با حضور امام جمعه ، رئیس و معاون پشتیبانی آموزش و پرورش و مسئول بسیج دانش آموزی در منطقه شبانکاره در آموزشگاه متوسطه ( اول) شهید بحرانی فرد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۷۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
به مناسبت هفته پدافند غیر عامل مراسمی در مدرسه نمادین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، طی مراسمی در مدرسه نمادین شهید بحرانی فرد با حضور امام جمعه محترم، رئیس و معاون پشتیبانی آمورش و پرورش و مسئول بسیج دانش آموزشی هفته پدافند غیر عامل گرامی داشته شد.

در ابتدا معاون پشتیبانی آموزش و پرورش باسپاس از حضورفرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، طی سخنانی پدافند غیر عامل را یکی از مقوله های مهم بازدارندگی دانست و گفت: به هر نوع اقدام پیشگیرانه که باعث شود جلوی بوجود آمدن یک بحران گرفته شود پدافند غیر عامل می گویند.

حسین الهیاری بیان داشت: کلمه پدافند به معنی دفاع است و این در پدافند غیر عامل به این مفهوم است که ما مجموعه اقداماتی بدون کاربرد سلاح انجام دهیم که از بروز مشکلات پیشگیری کرده باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: دانش آموزان می توانند با استفاده صحیح از فضای مجازی از بروز آسیب های اجتماعی که از این طریق نوجوان را تهدید می کند پیشگیری کنند و این در راستای پدافند غیرعامل است.

در ادامه امام جمعه درباره پدافند غیر عامل تصریح کرد: پدافند عامل و پدافند غیر عامل هر کدام بر دو قسم ( 1= سخت افزاری 2- نرم افزاری) است.

حجت الاسلام حمادی اذعان داشت: هر عاملی که ما را از حالت عادی خارج می کند دشمن ماست به مانند سیل، زلزله که ما باید برای مقابله با آنها خانه ها را در مکان امن و با استحکامات بالا بسازیم.

وی سپس ابراز داشت: ما با انجام فریضه نماز می توانیم در مقابل انجام گناه پیشگیری کنیم و در واقع نماز می تواند پدافندی در مقابل خطاها و گناهان باشد، پس باید در هر زمینه که لازم باشد توجه ویژه به بحث پیشگیری داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار