ارغوانی: آشنایی دانش آموزان با ایثارگری های رزمندگان از اهداف اردوهای راهیان نور است

تهران (پانا) - جلسه هماهنگی اعزام دانش آموزان آموزش و پرورش منطقه 10 به اردوی راهیان نور با حضور غلامعلی ارغوانی مدیر آموزش و پرورش منطقه، حبیبی و حقانی معاونان متوسطه و پرورشی، مددی جابری کارشناس مسئول حراست، محمودی مسئول بسیج و جمعی از مدیران مدارس دخترانه دوره متوسطه دوم در محل سالن پروین اعتصامی برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۶۷۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ارغوانی: آشنایی دانش آموزان با ایثارگری های رزمندگان از اهداف اردوهای راهیان نور است

مدیر آموزش و پرورش منطقه، با تشکر از زحمات مدیران در خصوص همکاری در اعزام های قبلی راهیان نور و تلاش آنان در برگزاری برنامه های تربیتی و پرورشی در مدارس گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم و در راستای حراست از آرمان های شهدا، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم. برگزاری این اردوها در این خصوص بسیار ارزشمند است.

ارغوانی ادامه داد: وقتی صحبت از اردوی راهیان نور می شود انسان یاد حس همدلی و اخلاق مداری دوران جنگ تحمیلی می افتد.


وی هدف اصلی اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور را معرفی مسیر شهدا و اهداف والای آنان دانست که در این مسیر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و گفت: آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا، آشنایی با چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی است.


در این جلسه مقرر گردید 250 نفر از دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم، از تاریخ 22 الی 26 آبان ماه به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار