همزمان با سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شد:

تقدیر مدیر منطقه9 از فرهنگیان رزمنده در عملیات بیت المقدس

تهران(پانا) - مجید حسینی فر مدیر آموزش و پرورش منطقه9 با تجلیل از فرهنگیان رزمنده در عملیات بیت المقدس، رزمندگان دفاع مقدس در آموزش و پرورش و مدرسه را سرمایه های ارزشمندی دانست که می توانند در جهاد تبیین و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان ایفای نقش کنند.

کد مطلب: ۱۳۷۴۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیر منطقه9 از فرهنگیان رزمنده در عملیات بیت المقدس

حسینی فر با بیان اینکه الگوهای انقلاب و کارآمدی نظام اسلامی در ابعاد مختلف باید در جهاد تبیین به نسل جوان منتقل شود، به اهمیت نقش پیشکسوتان در تحقق جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس که در بسیاری از حماسه‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کردند، پیشگامان تحقق جهاد تبیین و حرکت کشور به سمت ایرانی قوی هستند.

مدیر منطقه9 در این دیدار که فاطمه فقیهی مسئول امور شاهد و ایثارگران منطقه نیز حضور داشت گفت: وجود رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در مکان مقدس آموزش و پرورش و مدرسه و در کنار دانش آموزان غنیمت است و حضورشان، عطر و رنگ شهادت، ایثار و رشادت را به این مکان می‌دهد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس گفت: نه تنها ارزش های آن روزها و آرمان‌های شهداء نباید فراموش شود، بلکه ضرورت دارد با جدّی گرفتن امر روایتگری، در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص «جهاد تبیین» گام برداریم.

گفتنی است حسن غلامرضایی؛ مدیر دبیرستان میثم، محمدحسین صباغی؛ مدیر دبیرستان صبا و مرتضی نیاززاده؛ دبیر ریاضی هنرستان علاقه مندان فرهنگیان رزمنده منطقه9 هستند که در عملیات بیت المقدس(عملیات آزادسازی خرمشهر) حضور داشتند که توسط مدیر منطقه از آنان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار