در گفت و گو با پانا

استاندار آذربایجان شرقی: نوجوانان ارزش های انقلاب را به خوبی درک کرده اند

تبریز(پانا) - استاندار آذربایجان شرقی گفت: این حضور پرشور نوجوانان در راهپیمایی 13 آبان نشانگر این است که نوجوانان و جوانان امروزی ارزش های انقلاب اسلامی را به خوبی درک می کنند.

کد مطلب: ۹۶۶۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان شرقی: نوجوانان ارزش های انقلاب را به خوبی درک کرده اند

محمد رضا پور محمدی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: دانش آموزان و جوانان ما باید برای تحصیل و مطالعه وقت گذاشته و بسیار تلاش کنند و بدانند که اگر بخواهیم به شکل واقعی با دشمنی های استکبار جهانی مواجه شویم باید روی پای خود بایستیم.

وی افزود: ما باید صنعت، خدمات و علم مان از خودمان باشد. دیگران به ما ترحم نکرده و نخواهند کرد. بنابراین باید خودساخته باشیم تا بتوانیم نیازهای کشورمان را بشناسیم و این که دسیسه ها و تبلیغات کذایی دشمن را باور نکنیم و در کنار مسئولین و همراهان کشورمان باشیم که به امید خدا قوی تر بتوانیم انقلابمان را پیش ببریم.

استاندار آذربایجان شرقی درمورد همراهی نسل های آینده با انقلاب گفت: امیدوارم و فکر می کنم این امر حتمی است چون هرچه زمان به جلو حرکت کند بر آگاهی مردم نیز افزوده می شود و بیداری نسل آینده روز به روز افزایش می یابد.

پورمحمدی در مورد تاثیر راهپیمایی ها بر دشمنی آمریکا علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمن به طور یقین این حضور مردم و حمایت هرچه بیشتر آن ها از انقلاب را می بینند و به طور حتم این امر در کم شدن دسیسه های دشمن تاثیر زیادی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار