فرمانداراسلامشهر:دانش آموزان شرکت کننده دراردوهای راهیان نور سفیران انتقال دهنده ارزشهای ایثار و شهادت هشت سال دفاع مقدس هستند

اسلامشهر(پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور فرماندار،شهردار،فرمانده سپاه سید الشهدا(ع)،عضو شورای شهر،بخشداران و سایر مسئولین ادارات و نهادهای مربوطه درسالن جلسات آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهر:دانش آموزان شرکت کننده دراردوهای راهیان نور سفیران انتقال دهنده ارزشهای ایثار و شهادت هشت سال دفاع مقدس هستند

در این جلسه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت ماه ربیع الاول و تاکید برحضور همگان در راهپیمایی سیزدهم آبان در زمینه برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: اعزام ۲۳۵ دانش آموزدختر شهرستان اسلامشهر و منطقه چهاردانگه دراردوی راهیان نور امسال از حرم امام راحل برگزار شد.

او در ادامه افزود:اردوی راهیان نور در هفته پدافند غیر عامل امسال اجرا شدوشیوه موثر شناساندن پدافند غیر عامل و پیونددهنده نسل چهارم و اول انقلاب میباشد وتضمین کننده سلامت روحی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی دانش آموزان است ولیکن برگزاری برنامه راهیان نورمستلزم همکاری تمامی ارگانها و نهادهای شهرستان در اجرای این امر مهم با آموزش و پرورش است..

در ادامه جلسه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی با تبریک ماه ربیع الاول و گرامیداشت یوم الله سیزده آبان که از یادگاران امام راحل بوده در سخنانی بیان داشت:پس از چهل سال همچنان استکبار ستیزی رهبری،مردم و ارکان نظام تغییری نکرده و واجب است همگان با قدرت و شور انقلابی در راهپیمایی سیزده آبان شرکت کنند.

او در ادامه در زمینه برگزاری اردوهای راهیان نور اذعان داشت :دانش آموزان اعزامی به اردوهای راهیان نور سفیران انتقال دهنده ایثارگری و شهادت دوران هشت سال دفاع هستند و مقید باشیم رشادتها و شهادتهای رزمندگان ما از یاد نرود.

فرماندار اسلامشهر خاطر نشان کرد:شرایط کشور ما با توجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا که از تحریم صنعت ساختمان هم نمیگذرد خاص میباشد و بر این اساس میبایست همگان میبایست با شکوه و استوار در راهپیمایی سیزده آبان امسال شرکت کنندو این حضور برای تحلیگران خارج از کشور اهمیت دارد و پیگیر میباشند.

سپس هادی ایلکا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهرنیز درسخنانی به تشریح برنامه‌های سپاه در برگزاری اردوهای راهیان نور پرداخت و اظهار داشت:سال گذشته با همکاری آموزش و پرورش و ارگانها و نهادهای شهرستان یکصد و بیست دستگاه اتوبوس در بخش راهیان نور دانش آموزی و خانوادگی به سرزمینهای ایثار و شهادت اعزام شدند که در سطح کشور بی نظیر بود و امسال هم آمادگی همکاری در زمینه برگزاری این کاروانها با همکاری سایر نهادهای شهرستان را دارا میباشیم.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار