استاندار آذربایجان‌غربی:

مدارس بستری مناسب برای آشنایی مردم با حقوق شهروندی است

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مدارس بستری مناسب برای آشنایی مردم با حقوق شهروندی است و باید از این بستر بیش از پیش برای اطلاع‌رسانی استفاده شود.

کد مطلب: ۹۶۵۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مدارس بستری مناسب برای آشنایی مردم با حقوق شهروندی است

محمدمهدی شهریاری در پنجمین شورای آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی‌ افزود: اغلب مردم با حقوق شهروندی خود ناآشنا هستند و این موضوع نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر است.

وی ادامه داد: آشنایی با حقوق شهروندی موجب رفع بسیاری از مشکلات می‌شود و باید به صورت عمومی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این جلسه گفت: ضرورت مساله نماز بر کسی پوشیده نیست و طراحان مساله در سطح کلان بر اهمیت آن واقفند؛ خداوند مومنان را کسانی می‌داند که اگر به قدرت رسیدند بر اقامه نماز تلاش کنند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی بیان کرد: دست‌اندرکاران مدارس باید در زمینه نماز جماعت تلاش کنند و این موضوع بسیار مهمی بوده و لازم است در جلسه‌ای مجزا مباحث و موضوعات مرتبط جمع‌بندی و مشکل‌گشایی شود.

گزارش اقدامات مربوط به مصوبه‌های قبلی جلسات شورا، آخرین اقدامات انجام شده در زمینه جمع‌آوری دکل‌های مخابراتی از فضاهای آموزشی مدارس استان، ساماندهی، واگذاری و جابجایی برخی فضاهای آموزشی شهرستان‌ خوی در راستای ساماندهی پروژه‌های خیرساز آن شهرستان از گزارش‌های ارائه شده در استان بود.

تامین منابع مالی جهت برگزاری اجلاسیه نماز با هدف جریان‌سازی فرهنگی و دینی در استان از جمله سایر دستور کارهای جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار