مهاجرت محسن یگانه به کانادا؛ شایعه یا واقعیت

تهران (پانا) - یکی دو هفته ای است که خبری مبنی بر مهاجرت محسن یگانه، خواننده موسیقی پاپ، مطرح شده است؛ سکوت یگانه و لغو کنسرت‌های این خواننده احتمال درست بودن خبر را تقویت کرده است.

کد مطلب: ۹۶۵۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مهاجرت محسن یگانه به کانادا؛ شایعه یا واقعیت

بیش از 14 هفته است که محسن یگانه فعالیتی در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود نداشته و آخرین تک آهنگ او به نام «موهایت» نیز فروردین امسال منتشر شد. در کنار این غیبت طولانی، انتشار توییت یکی از خبرنگاران موسیقی درباره مهاجرت این خواننده به شایعات دامن زد.

بهمن بابازاده نوشت: «می دانید محسن یگانه مهاجرت کرده؟» بابازاده در ادامه به علت مهاجرت او اشاره می‌کند و می‌گوید که «یگانه مدت‌ها پیش در جریان خرید و فروش واحد مسکونی خود به ارزش ۴ میلیارد، مورد کلاهبرداری عده‌ای قرار گرفته است. او مدت‌ها پیگیر این پرونده حقوقی بود و بعد از اینکه به نتیجه نرسید به کانادا مهاجرت کرد.»

پس از انتشار گسترده این ادعا در فضای مجازی، آرش حسینی، مشاور رسانه‌ای محسن یگانه، با تکذیب مهاجرت او، در صفحه اینستاگرام نوشت: «ایشان به دلایل شخصی تصمیم گرفت، مدتی دور باشد و بازه زمانی مشخصی هم تعیین نکرده است.»

تکذیب حسینی در حالی منتشر شد که محسن یگانه تمام کنسرت‌ها و برنامه‌های خود را تا پایان سال لغو کرده است. لغو کنسرت ها بعد از غیبت طولانی از فضای موسیقی باعث شد تا کاربران فضای مجازی موضوع مهاجرت محسن یگانه را با وجود تکذیب حسینی مشاور رسانه‌ای او، بپذیرند. طرفداران یگانه در واکنش به این خبر، تاکنون ۱۸ هزار کامنت پای پست آخر اینستاگرام یگانه گذاشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار