تصویر/ محسن یگانه کنار بهاره افشاری

تهران (پانا) - محسن یگانه که برای اولین بار در مراسم اکران فیلم شرکت می‌کرد در اکران مردمی فیلم «سریک» از مردم ومخاطبان سینما خواست که بخاطر آینده سینما از فیلم‌های مستند حمایت کنند.

کد مطلب: ۸۴۵۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تصویر/ محسن یگانه کنار بهاره افشاری

به گزارش خبرآنلاین، محسن یگانه در اکران مردمی مستند «سریک» به تماشای این فیلم نشست.

اکران مردمی این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی بهاره افشاری با حضور محسن یگانه (خواننده)، بهاره افشاری (تهیه کننده و کارگردان)، حسن هندی (مجری طرح) در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد. این نخستین بار است که محسن یگانه در یک اکران مردمی حاضر شده است و به سبب استقبال مردم در دو سانس پیاپی در کنار مردم به تماشای این فیلم نشست.

در ابتدای این مراسم محسن یگانه در حالی که مردم یکی از قطعات او را هم صدا می خواندند روی صحنه آمد و ضمن خوشامدگویی به مخاطبان گفت: «خیلی خوشحالم که این فرصت ایجاد شد تا در جمع شما باشم و فیلم‌«سریک» را ببینم. ساخت فیلم مستند و بها دادن به آن برای آینده سینمای ما موثر است و حتی دیدگاه مخاطب را به فیلم و سینما تغییر می دهد. امیدوارم از سینمای مستند حمایت بیشتری شود و قطعا فیلم بازها و مخاطبان فیلم‌ مستند در جهت رشد آن و رسیدن به آن آینده نقش مهمی دارند. »

محسن یگانه و بهاره افشاری در اکران سریک

پس از آن بهاره افشاری کارگردان و تهیه کننده «سریک» بیان کرد: «خیلی ممنونم از اینکه حمایت می کنید و به تماشای «سریک» آمدید همچنین ممنونم از محسن یگانه که لطف کرد و به اینجا آمد تا با شما «سریک» را تماشا کند و برای اولین بار در یک اکران مردمی حضور پیدا کرده است.»

این مستند که در حال حاضر در گروه هنر و تجربه اکران است به زندگی «سریک» اسب مسابقه سردار آزمون می‌پردازد و به موازات آن زندگی صاحب سرشناسش را به تصویر می‌کشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار