برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت و حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

مشهد(پانا)_ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت یو الله ۱۳ آبان جهت حضور باشکوه و حداکثری دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی با حضور مدیریت اداره اموزش و پرورش ناحیه۶،معاونت محترم پرورشی ،معاونت آموزش متوسطه و کارشناس مسئولان و کارشناسان اداره و مدیران مدارس متوسطه اول و دوم این ناحیه در محل سالن اجتماعات دبیرستان دوره اول آرمینه مصلی نژاد ناحیه۶ برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت  و حضور در راهپیمایی  یوم الله ۱۳ آبان

جوانشیری مدیر اموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد در جمع مدیران این ناحیه گفت : ۱۳ ابان ویژه و بنام دانش اموز است و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و حضور پر شور بیش از پیش دانش اموزان را میطلبد .

وی گفت: امروز دشمنان انقلاب با ورود به جبهه تحریم اقتصادی و عمرانی می خواهند اهداف این نظام را مورد خدشه قرار دهند و نارضایتی ایجاد نمایند و این مناسبت ها بهترین عرصه ظهور و بروز حمایت همه جانبه انقلاب است و حضور در این راهپیماییها نشانه ارادت و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و اهداف نظام است .

جوانشیری، ایجاد رضایتمندی عمومی با تلاش در جهت تعلیم و تربیت فرزندان این نظام اسلامی و تقویت ساحت های پرورشی در مدارس را به مدیران توصیه نمود .

وی افزود: حضور در عرصه های انقلاب، چه در قبل از انقلاب و چه در جنگ تحمیلی و مهمتر از ان در بعد از جنگ تحمیلی فقط حمایت ان، کار دل و ایمانی بوده و نقش بندی این ایده و تفکر را در جسم و ذهن دانش اموزان را تاکید نمود.

مهدی خلیلی معاون پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه ضمن تشریح برنامه های اجرایی ۱۳ آبان حضور حداکثری فرهنگیان، دانش اموزان و اولیاء را در خلق ، حماسه ای دیگر در یوم ا.... ۱۳ ابان ، خواستار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار