افزایش 30 درصدی درآمدهای پایدار شهرداری در چهار کد درآمدی

تهران (پانا) - مدیرکل تشخیص و وصول درآمدهای شهرداری تهران، پایدارسازی منابع درآمدی را در اولویت برنامه‌های شهرداری عنوان کرد و از افزایش 30 درصدی درآمدهای پایدار در چهار کد درآمدی خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۵۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، وحید عرب با اشاره به برنامه‌های ویژه شهرداری برای افزایش سطح درآمدهای پایدار اظهار کرد: بخشی از این برنامه‌ها در حال انجام است و امیدواریم بودجه درآمدی سال 98 با پیگیری و مشارکت همه واحدهای مسئول در پایان سال محقق شود.

وی با بیان اینکه سطح درآمدهای پایدار شهرداری در 4 کد درآمدی در سال 98 افزایش یافته است، گفت: وصولی عوارض نوسازی، عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند املاک مسکونی و غیرمسکونی، چهار کد درآمدی هستند که امسال 12 درصد در تعداد قبوض و 30 درصد هم در مبلغ وصولی نسبت به مدت مشابه سال قبل و بر اساس زمانبندی تا تاریخ 22 مهر 98 رشد داشته است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد، اصلاح ساختار وصول درآمدهای پایدار شهرداری تهران، اطلاع رسانی به شهروندان و مؤدیان، بهبود نظام وصول، پیگیری مسئولان درآمدهای پایدار ستاد و مناطق، توجه به فرآیندهای هوشمندسازی و در نهایت تمایل به مشارکت شهروندان را از عوامل رشد درآمدهای پایدار در هفت ماهه اول امسال عنوان کرد.

عرب همچنین بر عزم شهرداری برای حذف قبوض کاغذی تاکید کرد و گفت: همزمان با ایجاد زیرساخت‌های فناوری و دسترسی همه شهروندان به روش های متنوع پرداخت عوارض و بهای خدمات مدیریت پسماند املاک مسکونی و غیرمسکونی، می توان عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند را به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به وجود قبوض کاغذی پرداخت کرد.

به گفته وی؛ قبوض کاغذی عوارض صرفا برای مؤدیانی که در طول سال موفق به پرداخت اینترنتی عوارض نمی شوند چاپ و ارسال می‌شود تا خللی در این درآمدها ایجاد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار