مراسم تجلیل از خادمین و مسئولین راهیان نور دانش آموزی استان تهران

تهران (پانا) - مراسم تجلیل از خادمین و مسئولین راهیان نور دانش آموزی استان تهران و جلسه توجیهی خادمین اعزام راهیان نور نود وهشت با حضور سردار فرمانده سپاه حضرت سید‌الشهدا (ع) استان تهران، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان تهران، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج استان تهران، روسای آموزش و پرورش مناطق شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۴۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از خادمین و مسئولین راهیان نور دانش آموزی استان تهران

در این مراسم، محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی بیان کرد: شهید محمد حسین فهمیده محصول تربیت صحیح است زیرا او عزیزترین داشته‌ خود که جانش بودرا با آگاهی کامل فدای خاک ایران کرد.

او در ادامه افزود: من و همکارانم به عنوان متولیان آموزش و پرورش وظیفه داریم دانش‌آموزانی را که در کلاسهای درس حضور دارند با تربیت صحیح همچون شهید محمد حسین فهمیده آموزش دهیم تا کشورمان از وجود نوجوان و جوانهای میهن دوست خالی نماند.

صیدلو گفت: ما باید فضای اردوی راهیان نور را به گونه‌ای طراحی و آماده سازی کنیم تا پس از بازگشت دانش‌آموزان از این اردو، شاهد تغییرات چشمگیر و تحولی عظیم در آنها‌ شویم.

در ادامه این مراسم سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران نیز در سخنانی بیان داشت: فرهنگ دفاع مقدس که از فرهنگ عاشورا برگرفته شده‌ ، مبنا و ریشه‌ تمام اعتقادات ما است.

او با اشاره بر اینکه فرهنگ مقاومت برای همگان جا افتاده است، ادامه داد: امروزه استکبار جهانی با چالش مقاومت و ایستادگی رو به رو است که ثابت شده در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات پیشرفته بدون ایمان، ایستادگی و مقاومت کارایی نخواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با توضیح اینکه ریشه‌ جریان مقاومت در دفاع مقدس است، تصریح کرد: عاشورا الگوی دفاع مقدس است.

حسن حسن‌زاده خاطر نشان کرد: همین دانش‌آموزان امروز ما در آینده انقلاب ما را به منزل مقصود خواهد رساند و همچنین انقلاب ما از چهل سال تهدید، توطئه و تحریم به خوبی سر‌بلند بیرون آمده که در نتیجه‌ آن به پویایی و رشد رسیده ایم.

او یادآور شد: اردوی راهیان نور یکی از بزرگترین و اثرگذارترین فعالیت‌های ارزشی و انقلابی است.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار