سردار حسن‌زاده: هر سال بیش از پیش اهمیت راهیان نور را لمس و درک می‌کنیم

تهران (پانا) - نشست قرارگاه امام حسن عسکری (ع) استان تهران با موضوع راهیان نور دانش‌آموزی استان تهران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرمانده سپاه حضرت سید‌الشهدا (ع) استان تهران، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان تهران، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج استان تهران، روسای آموزش و پرورش مناطق شهرستانهای استان تهران در سالن شهید کلهر سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۴۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
سردار حسن‌زاده: هر سال بیش از پیش اهمیت راهیان نور را لمس و درک می‌کنیم

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده‌ سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، راهیان نور را یکی از فرایندهای مهم برای دانش‌آموزان دانست و افزود: هر سال که می‌گذرد ما به آسانی می‌توانیم اهمیت راهیان نور را لمس و درک کنیم.

حسن‌زاده خطاب به خادمین اعزام راهیان نور دانش‌آموزی گفت: راهیان نور یک حرکت عظیم و بزرگ است و به این خاطر نیازمند است که شما بزرگواران با تمام محدودیت و مشکلاتی که وجود دارد، با عزم انقلابی پای کار باشید.

فرمانده‌ سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه باید به نوجوان و جوانان توجه ویژه‌ای داشت، اظهار کرد: محتوا، کیفیت و ایمنی اردوی بزرگ‌ راهیان نور بسیار مهم و حیاتی است.

او در ادامه گفت: باید در چند سال آینده توجه‌ی ویژه‌ای به مناطق عملیاتی غرب کشور داشت تا همانند جنوب کشور توسعه پیدا کند.

شایان ذکر در این نشست که معاونین سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، فرماندار و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، فرماندهان نواحی بسیج حضور داشتند، به نقاط ضعف و قوت برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی در سال های گذشته پرداخته شد و برای رفع آنها، حاضرین به تبادل نظر و گفتگو پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار