اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم های دشمنان است

یزد(پانا) - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد گفت: با تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تحریم های ظالمانه دشمن بر کشور تاثیرگذار نخواهد بود.

کد مطلب: ۹۶۴۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم های دشمنان است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، سیدعلی حسینی‌منش معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد، در جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان یزد گفت: بدون شک با تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تحریم های ظالمانه ی دشمنان بر کشور تاثیر گذار نخواهد بود.
وی به ضرورت تعامل بین دانشگاه و صنعت پرداخت و افزود: افزایش تعامل و همکاری بین دانشگاه ها و صنایع، رشد و شکوفایی اقتصادی و دستیابی به اقتصاد پایدار را در سطح جامعه به دنبال دارد.
حسینی‌منش ادامه داد: لازمه ی برقراری این ارتباط دو سویه از یک طرف آموزش و ارتقای دانش دانشجویان و آماده کردن آنان برای حضور در بازار کار و برطرف کردن نیازهای تحقیقاتی بخش صنعت و به روز نگهداشتن آن از سوی دانشگاه ها است و از سوی دیگر صنایع نیز باید از نتایج علمی دانشجویان و فارغ التحصیلان استفاده و به آن ها اعتماد کنند.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهارداشت: بر اساس آمار استان یزد، سومین استان مهاجر پذیر کشور بعد از استان های تهران و البرز است و بر این اساس رویکرد ها باید به سمت اشتغالزایی و استفاده از فارغ التحصیلان و نیروی های بومی باشد.در ادامه این جلسه سه طرح نمایشگاه مجازی باما HSEE، طرح توجیهی کسب و کار خانگی و طرح تبدیل موتورسیکلت بنزینی به برقی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار