استاندار یزد:

با همدلی و اتحاد می توان مشکلات اقتصادی را حل کرد

یزد (پانا) - استاندار یزد در ششمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان بیان داشت: این نوید را می دهم که با همدلی و اتحاد می توان بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد.

کد مطلب: ۸۳۱۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
با همدلی و اتحاد می توان مشکلات اقتصادی را حل کرد

ششمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد به صورت مشترک با انجمن مدیران صنایع و معادن استان یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست در پاسخ به منتقدین وضع اقتصادی کشور، بیان داشت: راهی جز مودت، امید و رفاقت نداریم؛ موانعی در مسیر فعالان اقتصادی وجود دارد که تنها می توان با اتحاد و همت مضاعف حل کرد.

"محمود زمانی قمی" در ادامه افزود: به یزد نیامده ام که وعده دهم و و از حل کردن تمامی مشکلات سخن بگویم اما این نوید را می دهم که با همدلی و اتحاد می توان بخش عظیمی از مشکلات را حل کرد.

وی با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی کشور، گفت: کشور در شرایط متفاوت اقتصادی قرار گرفته است. بررسی شرایط موجود در اولویت قرار گیرد و واحدهای تولیدی نیازها و وابستگی های خود را اعلام کرده تا برای واردات و تامین مواداولیه واحدها در ستاد اقتصاد مقاومتی استان برنامه ریزی شود.

زمانی قمی تصریح کرد: باید در نشست اقتصاد مقاومتی استان برای کاهش و قطع وابستگی ها و مقابله با تحریم هایی که دامن گیر فضای اقتصادی کشور است؛ تدبیری شود تا بتوانیم راه حلی برای حل مشکلات یافته و در این جنگ اقتصادی تاب آوری بیشتری داشته باشیم.

استاندار یزد با تاکید بر لزوم افزایش مقاومت اقتصادی تولیدکنندگان، تدبیر و دوراندیشی را از عوامل مهم مقابله با تحریم عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار