فرماندار اشکذر : دانشنامه دفاع مقدس شهرستان تدوین می شود

یزد (پانا) - فرماندار اشکذر گفت: پیرامون جمع آوری اطلاعات و موضوعات مرتبط با نقش و جایگاه شهرستان در طول هشت سال دفاع مقدس، تدوین دانشنامه دفاع مقدس شهرستان اشکذر با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان صورت می گیرد.

کد مطلب: ۹۶۴۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اشکذر :   دانشنامه دفاع مقدس شهرستان تدوین می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در نشستی با حضور "هادی هادی نسب" فرماندار، "صمدی" نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ادارات مرتبط پیرامون جمع آوری اطلاعات و موضوعات مرتبط با نقش و جایگاه شهرستان در طول هشت سال دفاع مقدس بحث و تصمیم گیری شد.

فرماندار اشکذر به اعلام آمادگی این فرمانداری در جهت تدوین دانشنامه دفاع مقدس شهرستان اشاره و گفت: خوشبختانه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان 204 مصاحبه از رزمندگان و 60 مصاحبه خانواده شهدا مستند سازی شده که می تواند جهت تدوین دانشنامه مورد استفاده موثر قرار گیرد.

هادی هادی نسب افزود: دانشنامه دفاع مقدس شهرستان به عنوان سند ماندگاری خواهد بود که نسل های آینده می توانند از آن استفاده کنند، لذا موارد مد نظر در این دانشنامه باید شاخص های کلی شهرستان در حوزه ایثار و شهادت را در بر گیرد.

وی تاکید کرد: ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگان، ایثارگران و شهدای شهرستان باید به نحو شایسته، مستند و پر محتوا در دانشنامه شهرستان جهت ورود به دانشنامه استانی که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حال تدوین است، گنجانده شود.

نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این جلسه به بیان اقدامات و فعالیت های صورت گرفته و مباحث مرتبط با تدوین دانشنامه در شهرستان های استان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار