آشنائی دانش آموزان با حقوق شهروندی یک ضرورت است

پانا (یزد) - رئیس کانون وکلای یزد درجمع فعالین تشکل های دانش آموزی دبیرستان های استعدادهای درخشان استان گفت : دانش آموزان باید در زمینه حقوق شهروندی اطلاعات به روزی داشته باشند.

کد مطلب: ۹۶۴۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آشنائی دانش آموزان با حقوق شهروندی یک ضرورت است

دراین مراسم که 40 نفر از فعالین تشکل های دانش آموزی تیزهوشان حضورداشتند رئیس کانون وکلای استان یزدبا بیان اینکه جامعه نیازمند دانش آموز، دانشجو، مهندس و پزشکی است که در کنار وظایف خود شهروند خوبی به شمار رود افزود: دانش آموزان باید در زمینه حقوق شهروندی اطلاعات به روزی داشته باشند.

"محمد حسین جعفری "به مطالبه گری که بخشی از اهداف مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به شمار میرود اشاره کرد وافزود:دراین راستا آشنایی دانش آموزان با قانون اساسی به عنوان میثاق ملی جمهوری اسلامی و منشور حقوق شهروندی یک ضرورت است.

وی از آمادگی کانون وکلا برای اجرای طرح آشنائی دانش آموزان با منشور حقوق شهروندی خبرداد و اظهار امیدواری کرد با همراهی دانش آموزان سمپادی زمینه اجرای این طرح در چامعه دانش آموزی فراهم شود .

در این نشست دانش آموزان سوالات خود را مبنی بر نحوه اجرای این طرح مطرح نموده و به تبادل نظر در مورد اهداف طرح مذکور پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار