رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

یکی از مهمترین وظایف مدیریت شهری توجه به حقوق شهروندی است

یزد(پانا) - غلامعلی سفید گفت: توجه به حقوق شهروندی یکی از مهمترین وظایف مدیریت شهری بوده و مناسب سازی فضای عمومی به منظور حضور پررنگ معلولان در سطح شهر یزد همان توزیع عادلانه خدمات شهری به شهروندان است.

کد مطلب: ۹۷۰۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد

سفیدبا اشاره به ظرفیت گردشگری یزد، افزود: مناسب سازی فضای شهری نقش مهمی در افزایش آمار گردشگران ایفا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که مناسب سازی فضای شهری فقط وظیفه شهرداری نیست، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان باید نسبت به انجام این مهم احساس مسئولیت کرده و فضا‌های مربوط به خود را در دسترس کنند.

وی توسعه اجتماعی و توزیع عادلانه خدمات شهری را مستلزم مشارکت تمام عناصر مدیریت شهری دانست و بیان کرد: معلولان بخشی از جامعه ما هستند و باید از تمام خدمات بهره‌مند شوند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که توجه به حقوق اقشار مختلف جامعه بیانگر توسعه اجتماعی است، تصریح کرد: این دوره شورای اسلامی شهر یزد شفافیت در امور و توجه به تمام ابعاد مدیریت شهری را یکی از اولویت‌های اجرایی خود قرار داده است.
او تقویت زیرساخت‌های خدماتی را از دیگر موارد در دستور کار شورای شهر یزد عنوان کرد و گفت: مناسب سازی فضای شهری و احترام به حقوق معلولین باید به یک مطالبه عمومی از سوی تمام اقشار جامعه تبدیل شود.

رئیس شورای اسلامی یزد با اشاره به فرهنگ نوع دوستی مردم این شهر میراث جهانی، خاطرنشان کرد: احساس مسئولیت در راستای مناسب سازی معابر و اماکن عمومی و خصوصی نشان دهند نوع دوستی و روحیه مسئولیت پذیری مردم یزد در قبال یکدیگر است.

سفید گفت: این دوره شورای اسلامی شهر یزد سعی دارد با مطرح کردن طرح مناسب سازی فضا‌های عمومی شهر و همچنین بکارگیری ناظرین معلول برای تأیید طرح‌های عمرانی حساسیت این مهم را در حوزه مدیریت شهری تشدید کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار