توسعه مرزهای علمی جزءالزامات پدافند غیرعامل است

مراغه (پانا) -معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: توسعه مرزهای علمی در مدارس و دانشگاه ها یکی از ضروریات پدافند غیر عامل می باشد.

کد مطلب: ۹۶۴۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
توسعه مرزهای علمی جزءالزامات پدافند غیرعامل است

حمید شکری صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز پدافند غیر عامل که در دبیرستان دخترانه تقی پور انوری برگزار شد ،گفت: ارتقای سطح حوزه های علم ،دانش ، صنعت ، تولید و اقتصاد در کشور در کنار بخش امنیتی و نظامی پدافند غیرعامل باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا معلمان ،اساتید ،دانش آموزان و دانشجویان می توانند نقش بسزایی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه پدافند غیر عامل نوعی تمهیدات لازم برای مقابله با تهدبدات دشمن است ،اظهار کرد: با همت همگانی باید زیر ساخت های لازم برای مقابله با تهدیدات دشمن و خنثی سازی آن ها در راستای پدافند غیر عامل انجام گیرد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: طرح جامع پدافند غیر عامل و رعایت اصول مهندسی پدافند در تاسیس و ایجاد طرح ها و زیر ساخت ها، مصون سازی در مقابل تهدیدات را در پی خواهد داشت.

رضا آسیابی با بیان اینکه آموزش و پرورش جز ارکان مهم اجرای پدافند غیر عامل می باشد ،افزود : آگاه سازی و مقاوم سازی فرهنگی و اجتماعی جامعه نسبت به تهدیدات جنگ نرم دشمن جز رسالت مهم این مجموعه در حوزه پدافند غیر عامل می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 36هزار دانش آموز تقدیم این انقلاب شده است ،گفت:امنیت ،عزت و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهدای گرانقدر است.

سرهنگ رشیدی خطاب به دانش آموزان حاضر گفت: تلاش و همت در عرصه تعلیم و تربیت و ولایت مداری شما ،ادامه راه شهدا خواهد بود.

گفتنی است همزمان با اجرای این برنامه ،زنگ پدافند غیر عامل به صورت نمادین در این آموزشگاه نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار