عضویت ۲۵۰۰ خادم‌یار رضوی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در اردبیل گفت: ۲۵۰۰ خادم‌یار رضوی در استان اردبیل عضویت دارند.

کد مطلب: ۹۶۴۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
عضویت ۲۵۰۰ خادم‌یار رضوی در استان اردبیل

کاظم دبیر با اشاره به برنامه‌های نمایندگی آستان قدس رضوی در اردبیل اظهار کرد: به‌مناسبت شهادت امام رضا(ع) برنامه‌های مختلفی توسط نمایندگی آستان قدس رضوی با همکاری خادم‌یاران، عاشقان و دلدادگان علی‌بن موسی الرضا(ع) در استان اردبیل در حال برگزاری است.

او افزود: برگزاری مراسمات عزاداری در مساجد استان، توزیع ۷هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان با مشارکت خیرین، توزیع بسته‌های ارزاق در بین نیازمندان، اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، برگزاری جلسات طرح برهان ویژه بانوان با سبک زندگی رضوی و موضوع شهادت امام رضا(ع) و برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت است.

مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم در اولویت برنامه‌های آستان است، بیان کرد: رواق خدمت در محله آراز علی اردبیل جهت ارائه خدمات رایگان توسط کانون‌های خادم‌یاری به مردم در سالروز شهادت امام رضا(ع) برپا شده که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به ویزیت رایگان اهالی، ارائه خدمات مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده اشاره کرد.

دبیر با اشاره به فعالیت کانون کتاب و کتابخوانی رضوی در نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل، افزود: هم‌زمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، دومین کتابخانه رضوی که متشکل از کتاب‌های نذری مردم خیر استان است در امام‌زاده سید صدرالدین(ع) اردبیل افتتاح می شود.

او تصریح کرد: دوهزار و ۵۰۰ خادمیار در ۲۵ کانون خادم‌یاری نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل عضویت دارند که خدمات مناسبی به مردم نیازمند و محروم استان ارائه نموده‌اند.

مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اظهار کرد: توزیع بسته‌های ارزاق در بین نیازمندان مناطق مختلف استان، کمک هزینه جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند، ویزیت رایگان اهالی و مشاوره‌های رایگان خانواده و حقوقی از جمله برنامه‌های اجرا شده هستند.

دبیر همچنین از برگزاری یادواره‌های شهدا در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا توسط خادم‌یاران آستان قدس در استان خبر داد.

او اظهار کرد: در مدت دو سال گذشته ۸ هزار و ۵۰۰ زائر اولی نیازمند از استان اردبیل در قالب ۲۱۳ دستگاه اتوبوس برای زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) به مشهد مقدس توسط آستان قدس رضوی اعزام شده‌اند.

مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان با اشاره به تسهیلات قرض الحسنه آستان قدس رضوی در استان بیان کرد: تاکنون ۲۹۹ مورد تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت شده که از این تعداد ۹۹ مورد تسهیلات اشتغال‌زایی و ۲۰۰ مورد تسهیلات مربوط به کمک هزینه جهیزیه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار