اعزام ۸ هزار زائر اولی از اردبیل به مشهد مقدس

اردبیل (پانا) - رئیس دفتر آستان قدس رضوی در اردبیل گفت: در قالب ۲۰۰ دستگاه اتوبوس ۸۰۰۰ زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شده‌اند که تا پایان سال این آمار روند صعودی خواهد داشت.

کد مطلب: ۹۲۸۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۸ هزار زائر اولی از اردبیل به مشهد مقدس

کاظم دبیر، رئیس دفتر آستان قدس رضوی در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و با هدف تبیین و ترویج مفاهیم معنوی و قرآنی در استان در قالب ۲۰۰ دستگاه اتوبوس هشت هزار زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شده‌اند که تا پایان سال این آمار روند صعودی خواهد داشت .

او با اشاره به تعریف ۴ ماموریت اصلی برای دفاتر استان‌ها گفت : راه‌اندازی و آغاز فعالیت دفتار نمایندگی با اهداف مختلف مبنای کار قرار گرفته و درصدد هستیم در راستای حمایت از بیماران و نیازمندان به طور شایسته وارد عمل شده و به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم .

رئیس دفتر آستان قدس رضوی در استان گفت: ارائه تسهیلات حمایتی و اشتغال در سطوح مختلف استان اولویت اساسی است و در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود بالاترین بهره‌وری را داشته باشیم که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است .

دبیر تصریح کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای اشتغال‌زایی در سطح استان ارائه می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و امیدواریم بتوانیم در راستای توسعه اشتغال‌زایی استان موثر واقع شده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم .

او اظهار کرد: جمع‌آوری نذورات و اوقاف برای خرج در خود استان نیز از محور فعالیت‌های ما است که در تلاش هستیم برای تحقق این مهم نیز اقدامات مربوطه را انجام داده و با توسعه و گسترش این برنامه‌ها به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم و مشکلات و موانع را از سر راه برداریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار