به همت دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای دختران نرجس سمنان؛

نمایشگاه پوستر «عین مثل عشق، عشق مثل عاشورا» گشایش یافت

سمنان (پانا) - نمایشگاه پوستر دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای دختران نرجس سمنان با نام «عین مثل عشق، عشق مثل عاشورا» در گالری سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان گشایش یافت.

کد مطلب: ۹۶۴۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه پوستر «عین مثل عشق، عشق مثل عاشورا» گشایش یافت

هفتنی سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای دختران نرجس سمنان با قدردانی از اساتید، همکاران و دانشجویان برای برگزاری این نمایشگاه، گفت: «زبان هنر یک زبان بین‌المللی است که می‌تواند فرهنگ‌ها را به جهانیان معرفی کند و امروزه جامعه برای انتقال مفاهیم خود به مخاطبان از زبان هنر استفاده می‌کند.»

وی، هنر را یکی از عوامل ایجاد تحول در جامعه دانست و افزود: «در بین هنر‌ها، هنرهای تصویری همچون عکس و پوستر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و گاهی تاثیرگذاری این هنر‌ها چنان زیاد است که می‌تواند باعث ایجاد تحول در افکار یک جامعه شود.»

سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای دختران نرجس سمنان بیان داشت: «پوستر گونه‌ای از هنرهای گرافیک است. در تعریفی ساده، پوستر یک اثر چاپ و تکثیر شده است که برای هدفی مشخص طراحی شده و به منظور اطلاع رسانی به قشر گسترده ای از مخاطبان جامعه ارائه می‌شود.»

هفتنی گفت: هنر عاشورایی به عنوان هنر مذهبی و متعهد در همه اعصار به دنبال سعادتمندی همه نسل ها می باشد و هدف هنرمند ترویج هنر متعالی و اشاعه سبک زندگی امام حسین(ع) در جامعه است. چنانچه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رض) فرمودند: هنر دمیدن روح متعهد به کالبد انسان هاست.

وی افزود: این نمایشگاه با رویکردی مذهبی و متعهد و در پاسداشت امری متعالی و اشاعه ارزش های اخلاقی دایر شده است.

بنابر این گزارش در آیین گشایش این نمایشگاه نقدی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، محجوب ریاست اسبق دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان و ریاست فعلی دانشکده هنر دانشگاه سمنان، هفتنی سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان، ادهم مسئول محترم حراست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، شاه حسینی معاونت اداری و مالی دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان، طاهریان مدیریت فرهنگسرای کومش، مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان، مدیران گروه های آموزشی، اساتید، همکاران و دانشجویان این دانشکده حضور داشتند.

شایان ذکر است این نمایشگاه با همت و همکاری مدیرگروه رشته گرافیک و انیمیشن دانشکده دختران سمنان، امور فرهنگی دانشکده، فریدنیا انجمن علمی گرافیک دانشکده و دانشجویان ترم 2 و 3 مقطع کارشناسی رشته ارتباط تصویری برگزار گردیده است و تا سه شنبه 14 تیرماه جهت بازدید عموم دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار